logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas start... Agawa.pl wznawia szkolenia wyjazdowe

  PR 23.09.2014, przeczytano 1501 razy

AGAWA.PL ponownie rozpoczyna cykl wyjazdowych szkoleń poświęconych wykonywaniu nadruków. Podobnie jak w zeszłym roku AGAWA.PL w wybranych miastach na terenie całego kraju uczyć będzie sposobów wykonywania nadruków, omawiać i pokazywać najczęściej występujące problemy podczas transferów z sublimacji i folii flex / flock oraz zaprezentuje niezbędny do nadruków sprzęt techniczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-start...-agawa.pl-wznawia-szkolenia-wyjazdowe,22684,artykul.html

W 2013 roku zespół AGAWA.PL prezentował urządzenia i materiały do nadruków w Krakowie, Poznaniu, okolicach Katowic, Wrocławia i Gdańska. W tym roku jako pierwsze miasto do odwiedzenia AGAWA.PL wybrała Tarnów. Już 9 października 2014 zapraszamy wszystkich, którzy rozpoczęli już przygodę z termotransferem bądź dopiero myślą o dołączeniu do branży nadruków na bezpłatne szkolenie z wykonywania nadruków.

Zapisać się można poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie organizatora prezentacji. Ilość miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764