logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas start... Agawa.pl wznawia szkolenia wyjazdowe

  PR 23.09.2014, przeczytano 1671 razy

AGAWA.PL ponownie rozpoczyna cykl wyjazdowych szkoleń poświęconych wykonywaniu nadruków. Podobnie jak w zeszłym roku AGAWA.PL w wybranych miastach na terenie całego kraju uczyć będzie sposobów wykonywania nadruków, omawiać i pokazywać najczęściej występujące problemy podczas transferów z sublimacji i folii flex / flock oraz zaprezentuje niezbędny do nadruków sprzęt techniczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-start...-agawa.pl-wznawia-szkolenia-wyjazdowe,22684,artykul.html

W 2013 roku zespół AGAWA.PL prezentował urządzenia i materiały do nadruków w Krakowie, Poznaniu, okolicach Katowic, Wrocławia i Gdańska. W tym roku jako pierwsze miasto do odwiedzenia AGAWA.PL wybrała Tarnów. Już 9 października 2014 zapraszamy wszystkich, którzy rozpoczęli już przygodę z termotransferem bądź dopiero myślą o dołączeniu do branży nadruków na bezpłatne szkolenie z wykonywania nadruków.

Zapisać się można poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie organizatora prezentacji. Ilość miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764