800 km długości. Tyle liczy granica dzieląca nasz kraj z Czechami, a dla wielu polskich turystów brama do niezwykłej i wciąż nie do końca odkrytej krainy. Bo chociaż serce naszych południowo-zachodnich sąsiadów bije w Pradze, to państwo knedlików i wybornego piwa ma do zaoferowania o wiele więcej. Dlatego portal rezerwacyjny Travelist.pl i Czeska Centrala Ruchu Turystycznego (#VisitCzechia) wystartowali ze wspólną kampanią “Poznaj Czechy”, mającą zachęcić Polaków do odkrycia magii każdego z 14 tamtejszych regionów.
System do odkrywania Czech
Travelist.pl i Czeska Centrala Ruchu Turystycznego łączą siły, aby pokazać, że Czechy, traktowane przez wielu jako „przejazdowy” kraj w drodze do tych bardziej oddalonych państw, mogą stać się atrakcyjnym celem weekendowego wyjazdu lub dłuższych wakacji. To idealny kierunek dla Polaków - i mało kto wie, że liczba zabytków UNESCO w przeliczeniu na kilometr kwadratowy jest tam nawet większa niż we Włoszech.
– Czechy są ważnym elementem naszej oferty zagranicznej, a jej rozwój jest jednym z kluczowych projektów strategicznych na najbliższe miesiące. Dlatego decyzja o podjęciu współpracy z organizacją odpowiadającą za promocję tego kraju była dla nas naturalnym krokiem – mówi Agata Szulc, CEO Travelist.pl.
Zwraca uwagę również na bliskie związki z Czechami na poziomie relacji biznesowych: Naszą przewagą rynkową, przez wzgląd na przynależność do grupy Secret Escapes, jest partnerska relacja z największą firmą na czeskim rynku oferującą zniżki na hotele, podróże oraz usługi – Slevomatem. Dzięki temu udało nam się wypracować program wymiany najbardziej atrakcyjnych ofert, pozwalających czeskim turystom odkrywać Polskę, a Polakom – Czechy. Wierzę, że wspólna kampania z Czeską Centralą Ruchu Turystycznego pozwoli nam na dalsze zintensyfikowanie tych działań.
Jak dodaje Tomáš Zukal, dyrektor Czeskiej Centrali Ruchu Turystycznego na Polskę, Litwę i Łotwę: Czechy to idealny kierunek na wycieczki przez cały rok, a dojazd z Polski jest bardzo wygodny. Cieszę się, że wspólnie z Travelist.pl rozpoczynamy kampanię, która dostarczy Polakom inspirujące pomysły na trasy.
Kampania o szerokim zasięgu
Kampania, która wystartowała 17 października, potrwa przez 3 tygodnie – do 7 listopada. Działania mające na celu pokazać piękno wszystkich 14 czeskich regionów – ich zabytki, wyjątkową architekturę i urokliwą naturę – obejmują zarówno inspirujące materiały w Magazynie Travelist, jak i akcje digitalowe, jak newslettery czy reklama display. Eksperci zapowiadają także intensywną promocję obiektów hotelowych w Czechach na portalu rezerwacyjnym.
Źródło: Travelist.pl