logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czechy bohaterem kampanii Travelist.pl i #VisitCzechia

  PR 17.10.2024, przeczytano 202 razy
ilustracjastrzałka

800 km długości. Tyle liczy granica dzieląca nasz kraj z Czechami, a dla wielu polskich turystów brama do niezwykłej i wciąż nie do końca odkrytej krainy. Bo chociaż serce naszych południowo-zachodnich sąsiadów bije w Pradze, to państwo knedlików i wybornego piwa ma do zaoferowania o wiele więcej. Dlatego portal rezerwacyjny Travelist.pl i Czeska Centrala Ruchu Turystycznego (#VisitCzechia) wystartowali ze wspólną kampanią “Poznaj Czechy”, mającą zachęcić Polaków do odkrycia magii każdego z 14 tamtejszych regionów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czechy-bohaterem-kampanii-travelist.pl-i-visitczechia,406138,artykul.html

System do odkrywania Czech

Travelist.pl i Czeska Centrala Ruchu Turystycznego łączą siły, aby pokazać, że Czechy, traktowane przez wielu jako „przejazdowy” kraj w drodze do tych bardziej oddalonych państw, mogą stać się atrakcyjnym celem weekendowego wyjazdu lub dłuższych wakacji. To idealny kierunek dla Polaków - i mało kto wie, że liczba zabytków UNESCO w przeliczeniu na kilometr kwadratowy jest tam nawet większa niż we Włoszech.

– Czechy są ważnym elementem naszej oferty zagranicznej, a jej rozwój jest jednym z kluczowych projektów strategicznych na najbliższe miesiące. Dlatego decyzja o podjęciu współpracy z organizacją odpowiadającą za promocję tego kraju była dla nas naturalnym krokiem – mówi Agata Szulc, CEO Travelist.pl.

Zwraca uwagę również na bliskie związki z Czechami na poziomie relacji biznesowych: Naszą przewagą rynkową, przez wzgląd na przynależność do grupy Secret Escapes, jest partnerska relacja z największą firmą na czeskim rynku oferującą zniżki na hotele, podróże oraz usługi – Slevomatem. Dzięki temu udało nam się wypracować program wymiany najbardziej atrakcyjnych ofert, pozwalających czeskim turystom odkrywać Polskę, a Polakom – Czechy. Wierzę, że wspólna kampania z Czeską Centralą Ruchu Turystycznego pozwoli nam na dalsze zintensyfikowanie tych działań.

Jak dodaje Tomáš Zukal, dyrektor Czeskiej Centrali Ruchu Turystycznego na Polskę, Litwę i Łotwę: Czechy to idealny kierunek na wycieczki przez cały rok, a dojazd z Polski jest bardzo wygodny. Cieszę się, że wspólnie z Travelist.pl rozpoczynamy kampanię, która dostarczy Polakom inspirujące pomysły na trasy.

Kampania o szerokim zasięgu

Kampania, która wystartowała 17 października, potrwa przez 3 tygodnie – do 7 listopada. Działania mające na celu pokazać piękno wszystkich 14 czeskich regionów – ich zabytki, wyjątkową architekturę i urokliwą naturę – obejmują zarówno inspirujące materiały w Magazynie Travelist, jak i akcje digitalowe, jak newslettery czy reklama display. Eksperci zapowiadają także intensywną promocję obiektów hotelowych w Czechach na portalu rezerwacyjnym.

Źródło: Travelist.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764