logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czego chcą dziś studenci? - nowa kampania WSB

  PR 05.09.2018, przeczytano 1223 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Wyższych Szkół Bankowych ruszyła z kampanią reklamową, w której poszukuje odpowiedzi na pytanie, czego chcą studenci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-chca-dzis-studenci---nowa-kampania-wsb,37796,artykul.html

Insighty użyte w komunikacji marketingowej pochodzą z warsztatów zrealizowanych w gronie pracowników i studentów WSB. Efektem poszukiwań jest video - kompilacja studenckich pragnień, marzeń i planów. Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Równolegle trwa spójna kampania radiowa i OOH.

- Od wielu lat badamy motywacje naszych studentów, które kierują nimi przy wyborze studiów. Wiemy, jak dużą wartością jest dla nich możliwość łączenia studiów z pracą oraz realizowanie swoich pasji. Dbamy o to, aby te potrzeby zaspokoić tworząc dopasowane do wymagań studentów i rynku pracy programy studiów. - mówi Anna Czarkowska, dyrektor marketingu TEB Akademii, założyciela Wyższych Szkół Bankowych

Czego chcą studenci Wyższej Szkoły Bankowej?

Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Easy Hell Productions, media planował Charlie Warsaw. Wyższe Szkoły Bankowe to grupa uczelni wyższych obecnych w dziewięciu miastach - w Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu, licząca obecnie ponad 300 000 absolwentów.

Źródło: Wyższe Szkoły Bankowe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764