logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czego Polacy szukają w internecie na walentynki?

  PR 13.02.2019, przeczytano 186 razy
ilustracja

Coroczne święto zakochanych przypadające na 14 lutego cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków. Jak co roku chcemy zaskoczyć drugą połówkę wyszukanym prezentem lub kreatywnymi życzeniami. A gdzie ich najlepiej poszukiwać? Oczywiście w internecie! Sprawdziliśmy, czego najczęściej szukają Polacy w wyszukiwarkach przed świętem zakochanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-polacy-szukaja-w-internecie-na-walentynki,381223,artykul.html

Jak się okazuje, nie wszyscy wiedzą, kiedy tak naprawdę obchodzone są walentynki. Blisko 20 tysięcy użytkowników poszukiwało konkretnej daty tego święta. Jednak najpopularniejszą frazą wpisywaną przez użytkowników okazały się wierszyki na walentynki, które poszukiwane były ponad 200 tysięcy razy!

Jak spędzić walentynki?

Każda para ma swoje tradycyjne zwyczaje spędzania tego święta, jednak są tacy, którzy chcą zaskoczyć swoich partnerów poprzez zorganizowanie czegoś wyjątkowego – ponad 33 tysiące wyszukiwań frazy. „pomysł na walentynki” tylko potwierdzają tę regułę! Jednak, jak się okazuje, największa liczba zakochanych ten dzień będzie świętować przy kolacji (ponad 27 tysięcy zapytań). Zdecydowanie mniej osób wybierze niezobowiązujący sposób na spędzenie walentynkowego wieczoru, czyli przed telewizorem. A jeśli już stawiamy na ekran, to warto wybrać dobry film – szukamy filmu na walentynki, a w szczególności komedii romantycznych.

Nie zapominamy o tradycyjnych życzeniach

Zwyczajem praktykowanym w dniu zakochanych jest wysyłanie sobie wiadomości zawierających wyznania miłosne. Jak się okazuje, nie każdy trafiony strzałą amora ma na nie pomysł – ponad 165 tysięcy razy szukaliśmy życzeń walentynkowych dla naszej drugiej połówki. Jednak prócz samych treści interesuje nas również ich sposób przekazania. Często poszukiwaliśmy kartek walentynkowych, a także pomysłów na ich własnoręczne stworzenie.

Okazuje się, że, życzenia walentynkowe kierujemy nie tylko do naszych partnerów. Poszukujemy bowiem życzeń walentynkowych dla koleżanki, ta fraza była wyszukiwana ponad 18 tysięcy razy! Popularnością cieszą się również życzenia dla koleżanek oraz przyjaciół (prawie 10 tysięcy wyszukań). Często chcemy popisać się kreatywnością, dlatego wyszukujemy śmiesznych sformułowań oraz tych w językach obcych.

Czym obdarować najbliższą osobę?

Poszukiwania prezentu na walentynki dla najbliższej osoby zazwyczaj rozpoczynamy na początku lutego, w tej kwestii również prosimy o pomoc wyszukiwarkę internetową. Pomysłu na podarunek szukano ponad 160 tysięcy razy! Znacznie rzadziej wpisujemy spersonalizowaną wersję, np. „dla niej”, „dla niego” – około 30 tysięcy wyszukań. W prezentach dla kobiet zdecydowanie króluje bielizna. Pamiętamy też o znanym powiedzeniu: „Przez żołądek do serca” – dlatego poszukujemy przepisów na walentynkowe desery oraz ciasta.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764