logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czego Polacy szukają w internecie na walentynki?

  PR 13.02.2019, przeczytano 478 razy
ilustracja

Coroczne święto zakochanych przypadające na 14 lutego cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków. Jak co roku chcemy zaskoczyć drugą połówkę wyszukanym prezentem lub kreatywnymi życzeniami. A gdzie ich najlepiej poszukiwać? Oczywiście w internecie! Sprawdziliśmy, czego najczęściej szukają Polacy w wyszukiwarkach przed świętem zakochanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-polacy-szukaja-w-internecie-na-walentynki,381223,artykul.html

Jak się okazuje, nie wszyscy wiedzą, kiedy tak naprawdę obchodzone są walentynki. Blisko 20 tysięcy użytkowników poszukiwało konkretnej daty tego święta. Jednak najpopularniejszą frazą wpisywaną przez użytkowników okazały się wierszyki na walentynki, które poszukiwane były ponad 200 tysięcy razy!

Jak spędzić walentynki?

Każda para ma swoje tradycyjne zwyczaje spędzania tego święta, jednak są tacy, którzy chcą zaskoczyć swoich partnerów poprzez zorganizowanie czegoś wyjątkowego – ponad 33 tysiące wyszukiwań frazy. „pomysł na walentynki” tylko potwierdzają tę regułę! Jednak, jak się okazuje, największa liczba zakochanych ten dzień będzie świętować przy kolacji (ponad 27 tysięcy zapytań). Zdecydowanie mniej osób wybierze niezobowiązujący sposób na spędzenie walentynkowego wieczoru, czyli przed telewizorem. A jeśli już stawiamy na ekran, to warto wybrać dobry film – szukamy filmu na walentynki, a w szczególności komedii romantycznych.

Nie zapominamy o tradycyjnych życzeniach

Zwyczajem praktykowanym w dniu zakochanych jest wysyłanie sobie wiadomości zawierających wyznania miłosne. Jak się okazuje, nie każdy trafiony strzałą amora ma na nie pomysł – ponad 165 tysięcy razy szukaliśmy życzeń walentynkowych dla naszej drugiej połówki. Jednak prócz samych treści interesuje nas również ich sposób przekazania. Często poszukiwaliśmy kartek walentynkowych, a także pomysłów na ich własnoręczne stworzenie.

Okazuje się, że, życzenia walentynkowe kierujemy nie tylko do naszych partnerów. Poszukujemy bowiem życzeń walentynkowych dla koleżanki, ta fraza była wyszukiwana ponad 18 tysięcy razy! Popularnością cieszą się również życzenia dla koleżanek oraz przyjaciół (prawie 10 tysięcy wyszukań). Często chcemy popisać się kreatywnością, dlatego wyszukujemy śmiesznych sformułowań oraz tych w językach obcych.

Czym obdarować najbliższą osobę?

Poszukiwania prezentu na walentynki dla najbliższej osoby zazwyczaj rozpoczynamy na początku lutego, w tej kwestii również prosimy o pomoc wyszukiwarkę internetową. Pomysłu na podarunek szukano ponad 160 tysięcy razy! Znacznie rzadziej wpisujemy spersonalizowaną wersję, np. „dla niej”, „dla niego” – około 30 tysięcy wyszukań. W prezentach dla kobiet zdecydowanie króluje bielizna. Pamiętamy też o znanym powiedzeniu: „Przez żołądek do serca” – dlatego poszukujemy przepisów na walentynkowe desery oraz ciasta.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764