logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czego Polacy szukają w internecie przed Świątami?

  PR 19.12.2019, przeczytano 499 razy
ilustracja

Święta zbliżają się wielkimi krokami! Każdy chce wypaść jak najlepiej przy rodzinnym stole. Jednak jak to zwykle bywa przed ważnymi uroczystościami jesteśmy zagubieni i potrzebujemy pomocy, jak się okazuje internetu! Agencja MBridge – Marketing Experts sprawdziła, czego najczęściej w wyszukiwarce Google poszukują polscy użytkownicy przed Bożym Narodzeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-polacy-szukaja-w-internecie-przed-swiatami,385142,artykul.html

Prócz standardowych pytań o to, w jakie dni tygodnia wypada Wigilia i Boże Narodzenie polscy użytkownicy poszukują również pomysłów na to, gdzie je spędzić, a także jaka będzie pogoda w świąteczne dni. Te frazy to standardowe zapytania Polaków, które wpisywane są do wyszukiwarki bardzo często, niezależnie czy są to Święta Bożego Narodzenia, czy Wielkanoc – mówi Joanna Kasiedczak, PR Specialist w MBridge – Marketing Experts.

Ale najpierw życzenia

Najpopularniejszą frazą wpisywaną do wyszukiwarki są „życzenia świąteczne”, ponad 55 tysięcy wyszukań, to absolutny rekord! Poszukujemy pomysłów także na śmieszne wierszyki bożonarodzeniowe czy życzenia w języku obcym np. po angielsku.

Prócz inspiracji na serdeczności poszukujemy również tych na ozdoby świąteczne (21 tysięcy wyszukań). Coraz większą popularnością cieszą się te wykonane własnoręcznie – ozdób DIY poszukuje prawie 4 tysiące użytkowników.

Jednak prócz zdobienia domu czy choinki, również my chcemy zachwycać podczas wigilijnej kolacji, dlatego poszukujemy koncepcji na strój, fryzurę, a nawet paznokcie ze świątecznym zdobieniem (10 tysięcy wyszukań). Zaraz po wybraniu stylizacji przychodzi czas na wręczenie prezentów, na który pomysł znaleźliśmy również w internecie: prezenty świąteczne (14 tysięcy), prezent dla mamy (blisko 2 tysiące), prezent dla chłopaka (1,5 tysiąca).

Co postawić na świątecznym stole?

Ciasta, kapusta z grochem czy pierogi to nieodłącznym element każdego Bożego Narodzenia. Zdecydowanie największą popularnością w kulinariach cieszą się świąteczne pierniczki (13 tysięcy wyszukań), ponadto poszukujemy przepisów na sałatki świąteczne (4 tysiące), śledzie (3 tysiące), kruche ciasteczka (2 tysiące wyszukań) oraz coś dobrego (1,2 tysiące wyszukań). Prócz potraw poszukujemy również inspiracji na stroik świąteczny (ponad 3 tysiące zapytań) czy obrus na stół (ponad 2 tysiące).

A po świątecznej kolacji…

Po uroczystej kolacji część z nas wybiera się na pasterkę, a pozostali zasiadają przed telewizorem. Zapytania o najlepsze produkcje, które warto zobaczyć kierujemy również do wyszukiwarki Google. Najczęściej poszukujemy informacji, gdzie możemy obejrzeć „Złe mamuśki: Jak przetrwać święta” – ponad 15 tysięcy zapytań! „Kochajmy się od święta”, „Renifer Niko ratuje świat” czy „Święta last minute”, to produkcje, które mogą pochwalić się 5 tysiącami wyszukań.

Prócz tego poszukujemy również telewizyjnych produkcji – „Rolnik szuka żony” w wersji świątecznej wyszukiwany jest przez ponad 4 tysiące użytkowników, natomiast wigilijny skecz kabaretu Neo-nówka cieszy się prawie 2 tysiącami zapytań. W Święta lubimy również włączyć Netflixa i na kilka godzin zasiąść przed ekranem. Jedną z najpopularniejszych produkcji jest „Świąteczny książę” – ponad 5 tysięcy zapytań!

Doceniamy również tradycyjny sposób spędzania poświątecznego czasu, czyli kolędując. Blisko 40 tysięcy użytkowników szuka kolęd w wyszukiwarce, a także wersji kolęd i pastorałek dla dzieci (7 tysięcy). Jak się okazuje szukamy karaoke (ponad tysiąc zapytań!). Pod względem wykonawców utworów najbardziej lubimy wersje Arki Nowego, Eleni, Golec uOrkiestry czy góralskich wykonań.

Źródło: MBridge

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764