logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Czego Polacy szukają w internecie przed Wielkanocą?

  PR 16.04.2019, przeczytano 792 razy

Wielkanoc to jedne z najważniejszych świąt w kalendarzu. Spędzamy je zazwyczaj w rodzinnym gronie, więc spotkanie poprzedza wiele przygotowań – gotowanie i przygotowywanie ozdób świątecznych czy kartek z życzeniami. Inspiracji szukamy oczywiście w internecie, a w razie jakichkolwiek wątpliwości – zwracamy się do wyszukiwarki Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-polacy-szukaja-w-internecie-przed-wielkanoca,382113,artykul.html

Wielkanoc to święto ruchome, które przypada na pierwszą niedzielę po paschalnej pełni księżyca, czyli między 22 marca, a 25 kwietnia. Nie dziwi więc fakt, że wielu zwraca się do wyszukiwarki, szukając tegorocznej daty. Jednak, co ciekawe, największą popularnością cieszą się zapytania o potrawy na  świąteczny stół oraz życzenia.

Najważniejsze jest jedzenie

Zestawienie często wyszukiwanych fraz dominują kulinaria. Wielu internautów pyta o jajka faszerowane - niezbędnik wielkanocny w wersji „podrasowanej”. Szukano ich już prawie ćwierć miliona razy! Dużym zainteresowaniem (ponad 200 000 wyszukań) cieszy się ogólne hasło - potrawy wielkanocne. Polacy pytają również o bardziej sprecyzowane inspiracje na posiłki, takie jak sałatki (prawie 270 000 wyszukań), mięsa, ciasta (prawie 165 000 zapytań), babeczki, muffinki czy śniadanie wielkanocne. Poszukiwane są również przepisy na konkretne potrawy - mazurek wielkanocny (90 500 wyszukań), żurek (165 000 zapytań), paschę, czy babkę piaskową. Coraz większą popularnością cieszą się też dania w wersji wegańskiej oraz wegetariańskiej.

Wszystkiego…

Wielkanoc to czas, gdy cała rodzina zbiera się razem. Tym, którzy nie mogą być z nami, chcemy przesłać ciepłe myśli. Dlatego w internecie szukamy propozycji kartek świątecznych oraz życzeń (i  jedno, i  drugie zostało wyszukane 135 000 razy), w tym śmiesznych, rymowanych oraz po  niemiecku. Dbamy też o najmłodszych, aby się nie nudzili – z myślą o nich poszukujemy kolorowanek (prawie 50 000 zapytań), animacji, gier, bajek oraz zagadek.

Zależy nam na tym, aby wprowadzić się w świąteczny nastrój, dlatego szukamy inspiracji na ozdoby wielkanocne. Najczęściej poszukujemy tych ręcznie robionych (DIY, w szczególności quillingu, czyli techniki tworzenia ozdób papierowych), a także metod plecenia wianków.

Z dala od domu

Wiecznie zapracowani chcą wykorzystać wolne dni i wyjechać z dala od miasta. W związku z tym poszukują pomysłów na spędzenie świąt wielkanocnych w górach lub nad morzem, gdzie będą mogli odetchnąć, wypocząć i nie przejmować się przygotowaniami do świąt.

Wyszukiwarka Google to oprócz skarbnicy inspiracji miejsce, w którym znajdziemy odpowiedź na każdą wątpliwość. To do niej więc kierują się dociekliwi, zadający pytania „Kiedy przychodzi zając?”, „Dlaczego Wielkanoc jest świętem ruchomym?”, „Ile trwa wielki post?” oraz „Co do koszyka?”.

Jak możemy zauważyć, w internecie szukamy inspiracji na ozdoby świąteczne oraz przepisów na wielkanocne potrawy. Zdecydowanie mniej zapytań dotyczy tradycyjnych sposób na spędzanie świąt - królują nietypowe formuły jak wyjazdy czy tworzenie wianków.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764