logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czego słuchają Polacy w serwisie muzycznym Tidal?

  PR 30.04.2018, przeczytano 598 razy

Podobno o gustach się nie dyskutuje, szczególnie tych muzycznych. Każdy z nas ma określone preferencje. Niektórzy lubią hip-hop, inni wolą klasycznego rocka, a pozostali najlepiej bawią się przy dźwiękach disco polo. O tym, jakich utworów najczęściej słuchają polscy użytkownicy serwisu streamingowego Tidal dostępnego dla klientów sieci Play, odpowiada Pal Bratelund, manager od spraw partnerstw w serwisie streamingowym Tidal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-sluchaja-polacy-w-serwisie-muzycznym-tidal,36348,artykul.html

Lubimy słuchać muzyki

Nie da się ukryć, że Polacy lubią słuchać muzyki i robią to bardzo często np. jadąc do pracy, w przerwie między zajęciami, na spacerze, czy podczas wieczornych spotkań ze znajomymi. Muzyka towarzyszy nam wszędzie i niejednokrotnie pomaga nam poprawić nastrój. Słuchając rytmicznej, szybkiej melodii napędzamy się do działania, a wybierając spokojne, lekkie dźwięki niwelujemy poziom stresu, rozluźniamy mięśnie i odprężamy ciało. Co więcej – muzyka pomaga w nauce, koncentracji, a nawet trawieniu. Rozwój Internetu zmienił sposób słuchania muzyki. W dobie digitalizacji najczęściej słuchamy jej na telefonie, tablecie czy komputerze.

- Dzięki temu, że platformy streamingowe udostępniające muzykę jak np. serwis muzyczny Tidal dostępny dla klientów sieci Play, oferują najlepszą na rynku jakość, polscy konsumenci nie muszą kupować płyt CD. Coraz chętniej wybieramy również aplikacje streamingowe, by słuchać muzyki, którą chcemy usłyszeć, a nie tylko taką, jaką oferują stacje radiowe – zaznacza Pal Bratelund, manager od spraw partnerstw w serwisie streamingowym TIDAL

Disco polo do lamusa

Nie da się ukryć, że świadomość muzyczna Polaków jest coraz większa. Nasz narodowy gust muzyczny coraz mniej cechuje się konserwatyzmem i brakiem zainteresowania nowymi trendami i ścieżkami muzycznymi.

– Disco polo jest jednym z najpopularniejszych i najczęściej słuchanych gatunków w kraju, to doskonale widać, że polscy użytkownicy serwisu muzycznego TIDAL dostępnego dla Klientów sieci Play, wolą słuchać lokalnych artystów hip-hopowych, takich jak Taco Hemingway i Quebonafide, którzy obecnie święcą triumfy i zdobywają miliony fanów w całym kraju. Ich wspólny projekt pod nazwą „Soma 0,5 mg” był jedną z najbardziej wyczekiwanych premier płytowych na polskim rynku. Jak się okazuje polscy użytkownicy seriwsu muzycznego Tidal chętnie słuchają również artystów międzynarodowych m.in. Eda Sheerana, który znalazł się na czele podsumowania muzycznego za rok 2017. Wniosek jest prosty, nasz gust muzyczny zmienia się i idzie w lepszym kierunku – komentuje Pal Bratelund, manager od spraw partnerstw w serwisie streamingowym TIDAL
TIDAL

Źródło: Tidal

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764