logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czego szukasz? Kolejna odsłona kampanii Allegro

  PR 07.09.2016, przeczytano 1128 razy
ilustracjastrzałka

Możesz wyjechać bardzo daleko, ale to czego szukasz, jest zazwyczaj bardzo blisko. Kolejna odsłona kampanii „Czego szukasz?” przenosi nas w niedaleką przeszłość, do wakacji. Bohaterami spotu jest czwórka przyjaciół, z których jeden musi zrezygnować z wypoczynku i poświęcić się nauce do egzaminu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-szukasz-kolejna-odslona-kampanii-allegro,29848,artykul.html

Reszta wyjeżdża na wakacje, ale dla każdego z nich urlop kończy się wielką klapą. Po powrocie przekonują się jak bliskie prawdy jest powiedzenie, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.

- W ramach kampanii „Czego szukasz?”  opowiadamy historie, które dotychczas nawiązywały do takich wartości jak rodzina czy miłość. Tym razem postanowiliśmy pokazać siłę przyjaźni, a także przypomnieć jak szalone wakacje za nami i jak piękna jest Polska latem. Długo szukaliśmy tak filmowych widoków w Polsce i udało nam się to na wyspie Sobieszowskiej w Gdańsku oraz w Sopocie. Chociaż spot zapowiada się jak pocztówka z wakacji, w rzeczywistości opowiada o tym, że to co najważniejsze mamy w zasięgu ręki – mówi Adam Szałamacha, brand manager marki Allegro. – To już piąty spot z tej serii, w której staramy się pokazać jaką rolę pełni Allegro w życiu swoich klientów, a przed nami w tym roku jeszcze Święta. Warto czekać na ten film – dodaje. 

Za koncept kreatywny – podobnie jak w przypadku poprzednich spotów – odpowiedzialna jest agencja Bardzo, a film wyreżyserował Eryk Van Wyk. Nowa kampania obejmuje serię spotów emitowanych w telewizji i Internecie, a potrwa do końca września.  Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.


Źródło: Grupa Allegro

www.allegro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764