Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.
Milka darkmilk powstała w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących czekolady ciemniejszej i nieco intensywniejszej w smaku, a jednocześnie delikatnej i rozpływającej się w ustach. Dotychczas na rynku brakowało takiego wariantu. Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych.
Silne wsparcie 360 stopni
Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.
Już w maju w sklepach pojawią się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Z kolei w czerwcu konsumenci będą mogli spróbować nowości podczas licznych akcji samplingowych w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Wtedy ruszy także emisja dedykowanej reklamy telewizyjnej. Promocja będzie widoczna również w digitalu, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację kreacji odpowiadają agencje Carla Zuri oraz Hasselford. Obsługę social media powierzono agencji Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.