logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czekolada z Wawelu Big Milk

  PR 17.02.2020, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czekolada-z-wawelu-big-milk,385709,artykul.html

Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do współpracy, a wszystko po to, aby znów zaskoczyć miłośników słodkości – tym razem w kategorii czekolad. Do odkrycia są Czekolada z Wawelu Big Milk (100 g) i MINIczekolada Big Milk, w kieszonkowej wersji 45 g. Nowości w portfolio Wawel, tak jak i inne produkty marki są pełne tylko Dobrych Składników. Bez barwników, sztucznych aromatów i dodatku substancji konserwujących oraz emulgatora E476.

Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkowe połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk. Nowości wyróżnia dodatkowo atrakcyjny i nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu. W nowej komunikacji pojawiają się ponownie Jacek i Maciek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru oraz Kampanii Czekolad  Wawel.

Promocję nowości wspiera intensywna kampania – spoty TV w najbardziej zasięgowych stacjach (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych), szeroko zasięgowe wsparcie digital, czyli komunikacja oparta o display, video, Influencer oraz Social Media marketing, a dodatkowo działania PR i materiały POS. Kampania wystartuje już 17 lutego.

Za działania promocyjne odpowiedzialni są:

  • Produkcja spotu – Studio Produkcyjne Lemon
  • Wsparcie PR i działania z Influencerami – Agencja Great Minds
  • Zakup mediów – Dom mediowy Mets

Źródło: Wawel SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764