logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czekoladki Wawel na wagę … Toyoty - II etap konkursu firmy Wawel

  PR 06.04.2008, przeczytano 3926 razy

Rozstrzygnięto I etap konkursu „Czekoladki Wawel na wagę..Toyoty”. 18 marca upłynął termin nadsyłania prac konkursowych. Projektanci zmierzyli się z wyzwaniem zaprojektowania pojemnika-ekspozytora do sprzedaży czekoladek i cukierków na wagę. Najważniejsza była funkcjonalność i wygoda użytkowania. Liczyła się także estetyczna forma i pomysłowość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czekoladki-wawel-na-wage--toyoty---ii-etap-konkursu-firmy-wawel,7076,artykul.html

– Temat był trudny ze względu na liczbę wymogów określonych przez organizatora – mówi profesor krakowskiej ASP Czesława Frejlich, przewodnicząca Jury, redaktor naczelna branżowego czasopisma 2+3D – Sądząc po sposobie podejścia do tematu, w konkursie wzięli udział głównie młodzi profesjonaliści i studenci ASP.

– To był doskonały pomysł – dodaje Sylwia Warnecka z Wawel SA – prace są niezwykłe. Nasze służbowe pomieszczenia przypominają teraz galerie sztuki współczesnej – uśmiecha się.

Cel konkursu – pozyskanie projektu ekspozytora o ciekawej formie – jest już bliski osiągnięcia. Autorom wytypowanych prac przedstawione teraz zostaną szczegółowe pytania i wytyczne do dopracowania projektu. Po spełnieniu tych wymogów autorzy otrzymają nagrody pieniężne. Spośród wytypowanych projektów jury wybierze jeden projekt, .Po jego szczegółowym dopracowaniu autor projektu otrzyma nagrodę główną-samochód.

Korzystanie z usług architektów, projektantów sztuki użytkowej i grafików w obszarze handlowym to właściwa droga. Firmy, które nie widzą korzyści płynących z takiej współpracy, są krótkowzroczne twierdzi Czesława Frejlich.

Dla młodych projektantów to także szansa na zaistnienie, zbudowanie swojego protfolio. Duża liczba konkursów adresowanych do grafików i projektantów sprawia jednak, że zainteresowaniem cieszą się tylko te najbardziej atrakcyjne.

A rezultaty? W przypadku konkursu firmy Wawel, być może będzie można podziwiać w polskich sklepach. Nowatorski ekspozytor częstujący klientów czekoladkami? Czemu nie ?


Skład Jury w konkursie „Czekoladki Wawel na wagę... Toyoty”:
1. Przewodniczący – profesor Czesława Frejlich, Redaktor Naczelna „2+3D”
2. Profesor Jan Nuckowski- Dziekan Wydziału Form Przemysłowych
3. Maria Latosińska – Kierownik Sklepu PSS Społem Nr 800 Kraków
4. Robert Okoński – Dyrektor Krajowej Sieci Dystrybucji firmy Wawel SA
5. Dorota Piwowarska – Kierownik Działu Marketingu firmy Wawel SA

Źródło: Wawel SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764