logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czerpalnia Papieru Art-papier nowym Członkiem PIAP

  PR 27.07.2022, przeczytano 648 razy

W II kwartale 2022 roku Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła się o nową firmę z branży. Nowym Członkiem PIAP została: Czerpalnia Papieru ART-PAPIER.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czerpalnia-papieru-art-papier-nowym-czlonkiem-piap,396730,artykul.html

Czerpalnia Papieru ART-PAPIER powstała na początku lat 90-tych XX w. Zrodziła się z fascynacji jej właściciela trzema obszarami: natury, tradycji i sztuki. Dziś skupia ludzi pasjonujących się historią, rzemiosłem, sztuką konfratrów bractw rycerskich oraz studentów szkół rzemiosła artystycznego. Oferta jest pełna perełek, takich jak ekologiczny papier z nasionami kwiatów.

Oprócz produkcji papieru czerpanego w firmie funkcjonuje także warzelnia laku i drukarnia. Ale ART-Papier to nie tylko produkcja i sprzedaż. Bardzo ważną częścią działalności, jest edukacja. Ponad 21 lat temu stworzyła autorski program, na podstawie którego uruchomiła cykl warsztatów edukacyjnych poświęconych dawnym rzemiosłom: papiernictwu, skryptorium, drukarstwu, a także poruszającym współczesną problematykę związaną z ekologią - głównie recyklingiem papieru.

Ekologia jest mocnym elementem oferty firmy. Do produkcji papierów ekologicznych nie wykorzystuje chemii, a do pozyskania energii firma korzysta z fotowoltaiki. Oprócz papierów ręcznie czerpanych, w ofercie znajdziemy pieczątki i laki, koperty i papeterie, tuby, druki ozdobne i inne podobne produkty.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764