logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czerwcowy raport Fanpage Trends

  PR 05.07.2013, przeczytano 899 razy

Sotrender opublikował najnowsze, czerwcowe wydanie cyklicznego raportu Fanpage Trends, w którym przedstawione zostały szczegółowe statystyki stron już z 40 kategorii, skomentowane przez blisko 40 ekspertów, śledzących działania polskich marek na Facebooku. W tym miesiącu szczególnie wyróżniły się aktywności pośrednika nieruchomości Home Broker, akcji Kolorujemy, Roberta Lewandowskiego oraz Vlogera Wardęgi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czerwcowy-raport-fanpage-trends,19166,artykul.html

Do najnowszego wydania raportu Fanpage Trends dodana została nowa, czterdziesta już, kategoria Dom i ogród. Zdecydowanym liderem pod względem wielkości w tym rankingu jest IKEA.pl, z kolei strona serwisu internetowego Architektura Wnętrz ma najwięcej zaangażowanych fanów i Osób, które o tym mówią oraz najwyższy wynik Interactivity Index.

W czerwcu na Facebooku szczególnie wyróżnił się Home Broker, któremu udało się zaangażować ponad 70 tys. osób, dzięki czemu strona pośrednika nieruchomości znalazła się na 7. miejscu rankingu zaangażowanych wśród wszystkich polskich stron komercyjnych - czyli o ponad tysiąc miejsc wyżej niż w poprzednim zestawieniu. Równie imponującą liczbę osób udało się zachęcić do aktywności Mc Donald's Polska. Drugim sukcesem strony Mc Donald’s jest przekroczenie liczby miliona fanów, które w czerwcu świętował również Tymbark.

Fakt, że marketing na Facebooku nie jest tylko dla koncernów, pokazują rankingi NGO. Strona akcji Kolorujemy wzrosła ponad czterokrotnie, zdobywając w czerwcu aż 100 000 fanów – prawie tylu, ilu pozyskał w tym miesiącu Robert Lewandowski. Zaangażowała ponad 22 tys. ludzi i zdecydowanie króluje w rankingu Osób, które o tym mówią.

Uwagę zwraca także Vloger SA Wardęga, którego jeden zabawny film przyniósł potężne efekty. Liczba fanów strony wzrosła dwukrotnie, plasując się na trzecim miejscu wśród blogów, jednocześnie zajmując pierwsze miejsca pod względem Interactivity Index i Osób, które o tym mówią. Post zawierający filmik Wardęgi zajmuje czwarte miejsce pod względem interaktywności wśród wszystkich polskich postów. Ten sam post udostępniony przez Rap Cytaty osiągnął niewiele niższy wynik, plasując się na piątym miejscu tego samego rankingu.

Zapraszamy do lektury całego czerwcowego wydania raportu Fanpage Trends. Raport Fanpage Trends do pobrania na stronie Sotrender.

Źródło: Sotrender

www.sotrender.com

Dodatkowe informacje:

Sotrender to narzędzie analityczne dla marketingu w social media, stworzone w Polsce przez doświadczonych badaczy ze SmartNet Research&Solutions i wykorzystywane obecnie przez wiodące agencje reklamowe, domy mediowe i korporacje w 18 krajach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Dobry TVN wzmacnia redakcję
Już w kwietniu do redakcji “Dzień Dobry TVN” dołączą dwie nowe osoby. Zespół wzmocni Edyta Zając oraz Maciej Dolega.  
Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764