logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Członkowie PSPR na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie

  PR 21.04.2015, przeczytano 921 razy

W najbliższy czwartek rozpoczyna się Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie, najważniejsza impreza branżowa w roku. Głównym organizatorem wydarzenia jest wieloletni Prezes PSPR dr Dariusz Tworzydło, a wśród prelegentów znajduje się pięciu członków Stowarzyszenia: Justyna Szafraniec, dr Krystian Dudek, Adam Łaszyn, Łukasz Majewski i Marek Wróbel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czlonkowie-pspr-na-kongresie-profesjonalistow-pr-w-rzeszowie,24610,artykul.html

Subiektywny ranking najważniejszych wydarzeń w branży PR Adama Łaszyna (Prezes zarządu Alert Media Communications) to już tradycja Kongresu. Właśnie ta prezentacja otworzy wydarzenie w czwartek o 10:10. Adam poprowadzi także warsztaty w piątek o 12:45 na temat Kluczowych przesłań w kontaktach z dziennikarzami.

W czasie wieczornego spotkania integracyjnego Marek Wróbel (Prezes Zarządu Neuron APR) zachęci zebranych do debaty na temat przyszłości branży PR w prelekcji PR w Polsce: Ćwierć wieku i co dalej? Jaką drogę już przeszliśmy? Z czym będziemy musieli sobie poradzić w najbliższych latach, jeśli chcemy się rozwijać? Z takimi pytaniami PR-owcy zmierzą się zaraz przed zbudowaniem Maszyny Goldberga.

Prezentacja Łukasza Majewskiego (PR & Marketing Manager VML Poland), pt: Jak rozkochać w sobie media, czyli w poszukiwaniu uniwersalnego sposobu na zyskanie zainteresowania dziennikarza, otworzy drugi dzień kongresu. Łukasz razem z Magdaleną Grochalą (Comarch SA) opowiedzą o wynikach ogólnopolskiego badania projektu Komu Komunikacja, w którym zbadane zostały najskuteczniejsze metody współpracy PR-owców i dziennikarzy - prezentację można zobaczyć w piątek o 9:00.

Następnie prezes PSPR, dr Krystian Dudek (Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu) przedstawi wyniki badań na temat współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w prezentacji: Po dwóch stronach barykady czy na jednym wózku? Prezentację można będzie zobaczyć w piątek o 9:30.

Na koniec kongresu Justyna Szafraniec (Dyrektor ds. Public Relations w PROAMA) poprowadzi z dziennikarzem Tomaszem Sańpruchem warsztaty praktyczne pod tytułem: Czy współczesne media relations to stałe crisis management? – warsztaty rozpoczynają się w piątek o 12:45

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś głównymi partnerami Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764