Związek Pracodawców Branży Internetowej w ostatnim czasie wzbogacił się o czterech nowych członków. Zostały nimi firmy: Domeny.pl, Fortune Cookie Poland, iPlacement oraz MTV Networks Polska.
– Liczba członków IAB rośnie bardzo dynamicznie, w tym roku przyjęliśmy już 50 firm. To bardzo budujące, widząc, że kolejne firmy dołączając do IAB Polska dostrzegają ogromny potencjał i szansę na rozwój – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.
– Od 14 lat oferujemy rozwiązania, które są kluczem do sukcesu w Internecie. Tym bardziej cieszymy się z przyjęcia do grona członków IAB. Od teraz będziemy mogli współtworzyć standardy rynku usług internetowych z największymi portalami internetowymi, sieciami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami interaktywnymi. To dla nas wielka wartość i zaszczyt - mówi Marcin Majerek Dyrektor ds. Marketingu w Domeny.pl
– Chcemy wykorzystać nasze międzynarodowe doświadczenie do aktywnej pracy na rzecz rozwoju polskiej branży interaktywnej. Naszymi głównymi celami jest propagowanie user experience i badań użyteczności. Silny nacisk chcielibyśmy ponadto położyć na rozwój aplikacji mobilnych na polskim rynku – mówi Szczepan Wącław, Managing Director Fortune Cookie Poland.
– Mamy ogromną nadzieję, że współpraca w ramach IAB Polska zaowocuje wieloma wspólnymi projaktami, które pozwolą polskiej branży marketinu mobilnego i polskiemu internetowi nie tylko z łatwością dorównywać innowacyjnością światowym trendom, ale przede wszystkim stale oferować wspólnie wypracowane rozwiązania globalnemu rynkowi. Uważamy, że w tych dziedzinach praca zespołowa po prostu się opłaca – Anna Godek - Biniasz, Dyrektor ds. PR i marketingu, prezes Zarządu iPlacement sp.z o.o.
– Cieszy nas, że dołączyliśmy do grona członków IAB Polska i liczymy na udaną współpracę w zakresie prowadzonych przez nas projektów internetowych. Obecnie MTV Networks Polska ma już w swoim portfolio siedem prężnie działających serwisów online (w tym pięć polskojęzycznych), bogatych w wysokiej jakości treści wideo światowego formatu, które są doskonałym uzupełnieniem naszej oferty telewizyjnej zarówno jeśli chodzi o odbiorców, jak i partnerów reklamowych – powiedział Maciej Kutak, Wiceprezes ds. komercyjnych MTV Networks Polska.
Źródło: IAB Polska