logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czterech nowych członków IAB Polska

  PR 27.10.2011, przeczytano 1058 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej w ostatnim czasie wzbogacił się o czterech nowych członków. Zostały nimi firmy: Domeny.pl, Fortune Cookie Poland, iPlacement oraz MTV Networks Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czterech-nowych-czlonkow-iab-polska,13765,artykul.html

– Liczba członków IAB rośnie bardzo dynamicznie, w tym roku przyjęliśmy już 50 firm. To bardzo budujące, widząc, że kolejne firmy dołączając do IAB Polska dostrzegają ogromny potencjał i szansę na rozwój – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

– Od 14 lat oferujemy rozwiązania, które są kluczem do sukcesu w Internecie. Tym bardziej cieszymy się z przyjęcia do grona członków IAB. Od teraz będziemy mogli współtworzyć standardy rynku usług internetowych z największymi portalami internetowymi, sieciami reklamowymi, domami mediowymi i agencjami interaktywnymi. To dla nas wielka wartość i zaszczyt - mówi Marcin Majerek Dyrektor ds. Marketingu w Domeny.pl

– Chcemy wykorzystać nasze międzynarodowe doświadczenie do aktywnej pracy na rzecz rozwoju polskiej branży interaktywnej. Naszymi głównymi celami jest propagowanie user experience i badań użyteczności. Silny nacisk chcielibyśmy ponadto położyć na rozwój aplikacji mobilnych na polskim rynku – mówi Szczepan Wącław, Managing Director Fortune Cookie Poland.

– Mamy ogromną nadzieję, że współpraca w ramach IAB Polska zaowocuje wieloma wspólnymi projaktami, które pozwolą polskiej branży marketinu mobilnego i polskiemu internetowi nie tylko z łatwością dorównywać innowacyjnością światowym trendom, ale przede wszystkim stale oferować wspólnie wypracowane rozwiązania globalnemu rynkowi. Uważamy, że w tych dziedzinach praca zespołowa po prostu się opłaca – Anna Godek - Biniasz, Dyrektor ds. PR i marketingu, prezes Zarządu iPlacement sp.z o.o.

– Cieszy nas, że dołączyliśmy do grona członków IAB Polska i liczymy na udaną współpracę w zakresie prowadzonych przez nas projektów internetowych. Obecnie MTV Networks Polska ma już w swoim portfolio siedem prężnie działających serwisów online (w tym pięć polskojęzycznych), bogatych w wysokiej jakości treści wideo światowego formatu, które są doskonałym uzupełnieniem naszej oferty telewizyjnej zarówno jeśli chodzi o odbiorców, jak i partnerów reklamowych – powiedział Maciej Kutak, Wiceprezes ds. komercyjnych MTV Networks Polska.

Źródło: IAB Polska

Dodatkowe informacje:

Domeny.pl Sp. z o. o.: Spółka założona w 1997 roku. Jest partnerem klientów indywidualnych i firm w ramach rejestracji domen internetowych, usług hostingu i monitoringu serwerów oraz bezpieczeństwa on-line opartego na technologii SSL. Ofertę Domeny.pl dopełniają usługi interaktywne: kreacje stron internetowych, e-reklama i inne działania w zakresie promocji w Internecie. W sierpniu 2011 roku spółka dołączyła do elitarnego grona firm, którym przyznano podwójną certyfikację – ISO 9001:2008 i ISO/IEC 27001:2005. Jest to międzynarodowa gwarancja wysokiej jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwa przetwarzanych informacji.

Fortune Cookie Poland: Fortune Cookie Poland to polski oddział jednej z największych europejskich agencji interaktywnych świadczących kompleksowe usługi w zakresie marketingu internetowego i projektowania stron www. Działająca od sierpnia 2011 roku na terenie Polski firma specjalizuje się m.in. w projektowaniu aplikacji na urządzenia mobilne i tablety, a także optymalizacji użyteczności stron www w trakcie procesu projektowania. Fortune Cookie Poland realizuje również usługi w zakresie marketingu cyfrowego i social media, a także pozycjonowania stron www i brandingu. Agencja znajduje się w wąskim gronie europejskich agencji, których serwery www dają możliwość wykorzystywania elitarnego systemu zarządzania treścią EPiServer CMS

iPlacement sp. z o.o. to pierwsza na świecie agencja na rynku reklamy i mediów, która działa w zakresie product placement w grach i aplikacjach na urządzenia mobilne Apple (iPhone, iPad, iPod Touch). Firma współpracuje z twórcami gier i aplikacji mobilnych z całego świata. Klientami iPlacement są wiodące i rozpoznawalne marki, przede wszystkim z branż: finansowej, motoryzacyjnej, dóbr szybko zbywalnych i branży rozrywkowej. Choć iPlacement pracuje globalnie, to siedzibą firmy pozostaje Kraków. Więcej o iPlacement i marketingu mobilnym na: http://www.iplacement.net/

MTV Networks Polska: Portfolio MTV Networks w Polsce liczy obecnie 12 kanałów i obejmuje stacje rozrywkowe dla dzieci (Nickelodeon, Nick Jr., Nickelodeon HD) i młodzieży (MTV, Viva) oraz dorosłych widzów (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), siedem witryn internetowych, a także kanały o zasięgu europejskim i międzynarodowym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European, MTV Live HD).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764