logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czterej twórcy w kampanii laptopów Acer Conceptd 7

  PR 01.09.2020, przeczytano 896 razy
ilustracja

Jak odnaleźli swoje życiowe pasje i co najbardziej w nich uwielbiają? W jaki sposób wyrażają siebie poprzez swoją twórczość i co ich inspiruje? Jakie są ich zawodowe marzenia? Na te i wiele innych pytań w najnowszej kampanii Acer Polska odpowiadają Bartek Bargiel, Jakub Kaźmierczyk, Magdalena Danaj oraz Damian Widowski, którzy na co dzień w pracy kreatywnej wykorzystują laptopy ConceptD 7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czterej-tworcy-w-kampanii-laptopow-acer-conceptd-7,388277,artykul.html

Operator drona i twórca filmowy - Bartek Bargiel, fotograf - Jakub Kaźmierczyk, rysowniczka i ilustratorka - Magdalena Danaj oraz architekt wnętrz - Damian Widowski. Cztery różne obszary pracy kreatywnej i cztery osoby, które w kampanii Acer połączył jeden sprzęt - ConceptD 7. W ramach promocji urządzenia stworzono serię czterech inspirujących filmów „ConceptD - laptop do pracy kreatywnej”. Są one naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych, bowiem twórcy kampani postawili na formę autentycznych dokumentów i storytelling w wersji wideo. Spoty zostały nagrane w naturalnym środowisku artystów na planie lub w ich pracowniach podczas wykonywania ich codziennej pracy. Wspomniani twórcy opowiadają o swoich życiowych pasjach oraz tym, jak duży wpływ na ich zawodową niezależność i twórczą wolność ma technologia.

Wydajność przy renderowaniu dużych plików, dokładne odwzorowanie kolorów i długi czas pracy na baterii - te cechy w ConceptD 7 docenił Bartek Bargiel. To operator drona i twórca filmowy realizujący ujęcia lotnicze z gór wysokich. Jego praca nieustannie opiera się na technologii i to ona pozwala mu na uzyskiwanie coraz lepszych ujęć. Do jego największych sukcesów należy udokumentowanie zjazdu brata, Andrzeja Bargiela na nartach ze szczytu K2. W filmie opowiada m.in. co najbardziej uwielbia w lataniu dronem i jakie jest jego zawodowe marzenie.

ConceptD 7 Ezel pozwolił natomiast na efektywniejszą pracę także kolejnemu twórcy, Jakubowi Kaźmierczykowi. Fotograf, a zarazem miłośnik technologii zwrócił uwagę szczególnie na nietypowy zawias, w jaki wyposażone jest urządzenie oraz sposób mocowania ekranu. W jego pracy niezbędnym atrybutem laptopa jest wydajność procesora, a także odwzorowanie kolorów. Sprzęt z serii ConceptD spełnił oba te wymagania. W ramach kampanii mówi m.in. o tym, co wyraża poprzez swoją twórczość i co jego zdaniem przyniesie technologiczna przyszłość.

Oczekiwania Magdaleny Danaj - rysowniczki i ilustratorki, znanej jako "Porysunki", spełnił z kolei ConceptD 7 Ezel. Jak sama mówi - rysowanie przy użyciu tego sprzętu niczym nie różni się od tego na tradycyjnym papierze. W filmie z jej udziałem wyjaśnia m.in. jak odnalazła swoją życiową pasję i jak technologia pomaga jej ją realizować.

Czwarty twórca, Damian Widowski, jest architektem wnętrz. Projektuje nowoczesne mieszkania i domy, a także przestrzenie publiczne, korzystając z takich programów, jak AutoCAD i Artlantis. Mobilność, szybkość renderowania oraz możliwie najdokładniejsze odwzorowanie kolorów tekstur i mebli to trzy istotne elementy, które odnalazł, używając w pracy laptopa ConceptD 7 Pro. W materiale opowiedział m.in. o tym, co go inspiruje i co jest najważniejsze w jego pracy.

Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Jeremi Rybak i Karolina Śmiejkowska z Acer Polska. Za produkcję spotów odpowiada Adam Bednarski.

O serii ConceptD

Produkty z serii ConceptD zostały stworzone z myślą o twórcach, dla których wydajny sprzęt jest niezbędny w codziennej pracy. Urządzenia ConceptD łamią barierę stojącą między twórczym umysłem człowieka a technologią, która umożliwia uwolnienie pełnego potencjału.

Źródło: Acer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764