Tegoroczna edycja konkursu Mobile Trends Awards 2022 zgromadziła w swoich szeregach ścisłą czołówkę firm z branży technologicznej. Projekty realizowane dla klientów Future Mind odniosły poczwórne zwycięstwo. Największy sukces przypadł aplikacji mobilnej Sinsay. Rozwiązanie współtworzone z Silky Coders dla LPP zostało uhonorowane Grand Prix oraz nagrodą w kategorii "M-commerce". Asystent Żabka, narzędzie umożliwiające digitalizację szeregu procesów sklepowych, zostało nagrodzone w kategorii "biznesowe rozwiązanie oparte o mobile", a aplikacja mobilna Hebe została uhonorowana nagrodą specjalną w kategorii “M-commerce” za dostępność cyfrową.
W ramach tegorocznej edycji konkursu Mobile Trends Awards 2022 aż sześć projektów współtworzonych przez firmę technologiczno-doradczą Future Mind, zakwalifikowało się do prestiżowego konkursu branżowego – Mobile Trends Awards 2022. Trzy z nich – Asystent Żabka, aplikacja mobilna Sinsay, która powstała we współpracy z Silky Coders oraz aplikacja mobilna Hebe, zwyciężyły w swoich kategoriach. Dodatkowo, rozwiązanie cyfrowe należące do popularnej marki odzieżowej z grupy LPP, zdobyło w tym konkursie również nagrodę główną.
– Zarówno nagrodzone, jak i nominowane w konkursie produkty cyfrowe są przykładem projektów, które zostały zbudowane według najwyższych standardów i zgodnie z oczekiwaniami ich przyszłych użytkowników. Przystępując do pracy nad każdym z nich staraliśmy się maksymalnie poznać potrzeby naszych partnerów i dostarczyć im rozwiązania, które są praktyczne dla ich klientów, efektywne kosztowo oraz które przyniosą wiele korzyści dla ich biznesów – mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. – Nagrody dla aplikacji mobilnej Sinsay oraz Asystenta Żabki potwierdzają towarzyszące nam poczucie, że jesteśmy liderem rynku, w zakresie tworzenia zaawansowanych rozwiązań mobilnych. Otrzymanie łącznie aż sześciu nominacji świadczy o zaufaniu, jakim klienci darzą nasze zespoły za ich profesjonalizm i zindywidualizowane podejście.
Asystent Żabka to kolejny – po aplikacji mobilnej żappka skierowanej do konsumentów – produkt cyfrowy stworzony i rozwijany przez sieć Żabka we współpracy z Future Mind. Pozwolił on na digitalizację szeregu procesów sklepowych, które do tej pory były wykonywane ręcznie. Aplikacja priorytetyzuje zadania pracowników, automatyzuje procesy, a także reaguje w czasie rzeczywistym na wydarzenia w sklepie, pełniąc funkcję cyfrowego asystenta załogi, przy użyciu między innymi rozwiązań AI. To właśnie innowacyjność projektu i skala wsparcia, jaką Asystent Żabka zapewnia pracownikom sieci, zostały docenione w tegorocznej edycji konkursu.
Aplikacja marki Sinsay, która została zbudowana od zera przez zespoły Future Mind i Silky Coders, w szybkim tempie pozyskała szerokie grono zwolenników. W ciągu roku od jej startu pobrano ją już ponad 3,5 miliona razy. Głównym celem aplikacji jest zapewnienie klientom dostępu do usług oferowanych przez markę zarówno online, jak i offline. Dzięki niej użytkownicy mogą płynnie przechodzić między kanałami i mają zapewnione spójne doświadczenie zakupowe.
Z aplikacji mobilnej Hebe korzystają klienci sieci drogerii, którzy robią zakupy zarówno online, jak i offline. Głównymi wyzwaniami, z którymi zmierzył się zespół Future Mind podczas realizacji projektu, było unowocześnienie interfejsu, usprawnienia w zakresie użyteczności aplikacji oraz odświeżenie jej wyglądu, przy jednoczesnym pozostawieniu charakteru marki Hebe, co zostało docenione przez kapitułę konkursową i Fundację Widzialni.
Poza zwycięskimi rozwiązaniami o nagrodę w konkursie walczyły także inne produkty cyfrowe przygotowane przy wsparciu zespołu Future Mind – Super-Pharm (projekt realizowany przy współpracy z Exorigo-Upos), eobuwie.pl (we współpracy z MODIVO S.A.) oraz Reserved (projekt realizowany przy współpracy z Silky Coders).
Mobile Trends Awards to coroczny konkurs branży mobile w Polsce, którego celem jest wyróżnienie i promocja najlepszych rozwiązań, aplikacji i projektów z branży mobilnej. Jest on organizowany przez Mobile Trends, niezależne centrum badawcze skupiające specjalistów z branży mobilnej. Konkurs koncentruje się na kilku kategoriach, takich jak najlepsza aplikacja mobilna, najlepsze rozwiązanie mobilne dla biznesu, najlepsze rozwiązanie mobilne dla konsumentów, najlepsza aplikacja dla smartfonów i tabletów oraz wiele innych. Przyciąga zarówno duże, jak i mniejsze firmy z branży mobilnej, a także deweloperów, projektantów i innych specjalistów z tej dziedziny.
Źródło: Future Mind