logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery aplikacje klientów Future Mind triumfują w konkursie Mobile Trends Awards

  PR 29.03.2023, przeczytano 885 razy
ilustracja

Tegoroczna edycja konkursu Mobile Trends Awards 2022 zgromadziła w swoich szeregach ścisłą czołówkę firm z branży technologicznej. Projekty realizowane dla klientów Future Mind odniosły poczwórne zwycięstwo. Największy sukces przypadł aplikacji mobilnej Sinsay. Rozwiązanie współtworzone z Silky Coders dla LPP zostało uhonorowane Grand Prix oraz nagrodą w kategorii "M-commerce". Asystent Żabka, narzędzie umożliwiające digitalizację szeregu procesów sklepowych, zostało nagrodzone w kategorii "biznesowe rozwiązanie oparte o mobile", a aplikacja mobilna Hebe została uhonorowana nagrodą specjalną w kategorii “M-commerce” za dostępność cyfrową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-aplikacje-klientow-future-mind-triumfuja-w-konkursie-mobile-trends-awards,399444,artykul.html

W ramach tegorocznej edycji konkursu Mobile Trends Awards 2022 aż sześć projektów współtworzonych przez firmę technologiczno-doradczą Future Mind, zakwalifikowało się do prestiżowego konkursu branżowego – Mobile Trends Awards 2022. Trzy z nich – Asystent Żabka, aplikacja mobilna Sinsay, która powstała we współpracy z Silky Coders oraz aplikacja mobilna Hebe, zwyciężyły w swoich kategoriach. Dodatkowo, rozwiązanie cyfrowe należące do popularnej marki odzieżowej z grupy LPP, zdobyło w tym konkursie również nagrodę główną.

–  Zarówno nagrodzone, jak i nominowane w konkursie produkty cyfrowe są przykładem projektów, które zostały zbudowane według najwyższych standardów i zgodnie z oczekiwaniami ich przyszłych użytkowników. Przystępując do pracy nad każdym z nich staraliśmy się maksymalnie poznać potrzeby naszych partnerów i dostarczyć im rozwiązania, które są praktyczne dla ich klientów, efektywne kosztowo oraz które przyniosą wiele korzyści dla ich biznesów – mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. –  Nagrody dla aplikacji mobilnej Sinsay oraz Asystenta Żabki potwierdzają towarzyszące nam poczucie, że jesteśmy liderem rynku, w zakresie tworzenia zaawansowanych rozwiązań mobilnych. Otrzymanie łącznie aż sześciu nominacji świadczy o zaufaniu, jakim klienci darzą nasze zespoły za ich profesjonalizm i zindywidualizowane podejście.

Asystent Żabka to kolejny – po aplikacji mobilnej żappka skierowanej do konsumentów – produkt cyfrowy stworzony i rozwijany przez sieć Żabka we współpracy z Future Mind. Pozwolił on na digitalizację szeregu procesów sklepowych, które do tej pory były wykonywane ręcznie. Aplikacja priorytetyzuje zadania pracowników, automatyzuje procesy, a także reaguje w czasie rzeczywistym na wydarzenia w sklepie, pełniąc funkcję cyfrowego asystenta załogi, przy użyciu między innymi rozwiązań AI. To właśnie innowacyjność projektu i skala wsparcia, jaką Asystent Żabka zapewnia pracownikom sieci, zostały docenione w tegorocznej edycji konkursu.

Aplikacja marki Sinsay, która została zbudowana od zera przez zespoły Future Mind i Silky Coders, w szybkim tempie pozyskała szerokie grono zwolenników. W ciągu roku od jej startu pobrano ją już ponad 3,5 miliona razy. Głównym celem aplikacji jest zapewnienie klientom dostępu do usług oferowanych przez markę zarówno online, jak i offline. Dzięki niej użytkownicy mogą płynnie przechodzić między kanałami i mają zapewnione spójne doświadczenie zakupowe.

Z aplikacji mobilnej Hebe korzystają klienci sieci drogerii, którzy robią zakupy zarówno online, jak i offline. Głównymi wyzwaniami, z którymi zmierzył się zespół Future Mind podczas realizacji projektu, było unowocześnienie interfejsu, usprawnienia w zakresie użyteczności aplikacji oraz odświeżenie jej wyglądu, przy jednoczesnym pozostawieniu charakteru marki Hebe, co zostało docenione przez kapitułę konkursową i Fundację Widzialni.

Poza zwycięskimi rozwiązaniami o nagrodę w konkursie walczyły także inne produkty cyfrowe przygotowane przy wsparciu zespołu Future Mind – Super-Pharm (projekt realizowany przy współpracy z Exorigo-Upos),  eobuwie.pl (we współpracy z MODIVO S.A.) oraz Reserved (projekt realizowany przy współpracy z Silky Coders).

Mobile Trends Awards to coroczny konkurs branży mobile w Polsce, którego celem jest wyróżnienie i promocja najlepszych rozwiązań, aplikacji i projektów z branży mobilnej. Jest on organizowany przez Mobile Trends, niezależne centrum badawcze skupiające specjalistów z branży mobilnej. Konkurs koncentruje się na kilku kategoriach, takich jak najlepsza aplikacja mobilna, najlepsze rozwiązanie mobilne dla biznesu, najlepsze rozwiązanie mobilne dla konsumentów, najlepsza aplikacja dla smartfonów i tabletów oraz wiele innych. Przyciąga zarówno duże, jak i mniejsze firmy z branży mobilnej, a także deweloperów, projektantów i innych specjalistów z tej dziedziny.

Źródło: Future Mind

www.futuremind.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764