logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery awanse w On Board PR

  PR 29.04.2014, przeczytano 1405 razy

Małgorzata Siewierska z działu Life Science & Medical Consulting awansowała na stanowisko eksperta sektorowego ds. komunikacji zdrowotnej w On Board PR Ecco Network. Anna Dostatnia oraz Aleksandra Lau z działu Brand & Entertainment objęły stanowiska Senior PR Consultant. Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Marta Oklińska z działu Life Science & Medical Consulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-awanse-w-on-board-pr,21503,artykul.html

Do grona ekspertów sektorowych w On Board PR Ecco Network dołączyła Małgorzata Siewierska, która specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów komunikacyjnych dla klientów sektora farmaceutycznego, medycznego i biotechnologicznego. Małgorzata Siewierska posiada blisko 9 letnie doświadczenie w branży. Specjalizuje się w healthcare PR, CSR, brand PR, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji kryzysowej. Do portfolio firm, dla których realizowała działania komunikacyjne należą: Zentiva PL, Sanofi Aventis, Adamed Group, SCA Hygiene, Holbex, Baxter Poland, Gedeon Richter, Omega Pharma, Becton Dickinson, Celon Pharma S.A. Jest doktorantką Studium Farmakoekonomiki Marketingu i Prawa Farmaceutycznego Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach polityka społeczna i europeistyka.

Anna Dostatnia, Senior PR Consultant, z działu Brand & Entertainment specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, projektach lifestyle i współpracy z gwiazdami. Doświadczenie zdobywała realizując projekty dla marek z portfolio DIAGEO Polska, Groupon, Triumph, eco in. Współtworzyła również strategie komunikacyjne dla Tesco Polska, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich i Perfumerii Douglas. Absolwentka Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Studium Podyplomowego Public Relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studium Life Coaching na Collegium Civitas w Warszawie.

Aleksandra Lau, która objęła stanowisko Senior PR Consultant jest członkiem zespołu Brand & Entertainment. W On Board PR Ecco Network pracuje od maja 2010 roku. Specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu brand PR,  CSR i media relations dla firm z branży mediowej i FMCG. Prowadziła działania m.in. dla HBO, Comedy Central, Comedy Central Family, CANAL+, Kropla Beskidu, Unilever, Bosch i Diageo. W marcu i kwietniu 2014 r. odpowiadała za organizację i komunikację wizyty 50 Centa w Polsce. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Marta Oklińska z działu Life Science & Medical Consulting, która w On Board PR Ecco Network pracuje od 2011 roku. Jej doświadczenie obejmuje realizację projektów healthcare PR oraz brand PR dla SCA Hygiene, Baxter oraz Butcher’s Pet Care.  Jest absolwentką Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Źródło: On Board PR Ecco Network

www.grupaonboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764