logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery awanse w On Board PR

  PR 29.04.2014, przeczytano 1378 razy

Małgorzata Siewierska z działu Life Science & Medical Consulting awansowała na stanowisko eksperta sektorowego ds. komunikacji zdrowotnej w On Board PR Ecco Network. Anna Dostatnia oraz Aleksandra Lau z działu Brand & Entertainment objęły stanowiska Senior PR Consultant. Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Marta Oklińska z działu Life Science & Medical Consulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-awanse-w-on-board-pr,21503,artykul.html

Do grona ekspertów sektorowych w On Board PR Ecco Network dołączyła Małgorzata Siewierska, która specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów komunikacyjnych dla klientów sektora farmaceutycznego, medycznego i biotechnologicznego. Małgorzata Siewierska posiada blisko 9 letnie doświadczenie w branży. Specjalizuje się w healthcare PR, CSR, brand PR, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji kryzysowej. Do portfolio firm, dla których realizowała działania komunikacyjne należą: Zentiva PL, Sanofi Aventis, Adamed Group, SCA Hygiene, Holbex, Baxter Poland, Gedeon Richter, Omega Pharma, Becton Dickinson, Celon Pharma S.A. Jest doktorantką Studium Farmakoekonomiki Marketingu i Prawa Farmaceutycznego Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach polityka społeczna i europeistyka.

Anna Dostatnia, Senior PR Consultant, z działu Brand & Entertainment specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, projektach lifestyle i współpracy z gwiazdami. Doświadczenie zdobywała realizując projekty dla marek z portfolio DIAGEO Polska, Groupon, Triumph, eco in. Współtworzyła również strategie komunikacyjne dla Tesco Polska, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich i Perfumerii Douglas. Absolwentka Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Studium Podyplomowego Public Relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studium Life Coaching na Collegium Civitas w Warszawie.

Aleksandra Lau, która objęła stanowisko Senior PR Consultant jest członkiem zespołu Brand & Entertainment. W On Board PR Ecco Network pracuje od maja 2010 roku. Specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu brand PR,  CSR i media relations dla firm z branży mediowej i FMCG. Prowadziła działania m.in. dla HBO, Comedy Central, Comedy Central Family, CANAL+, Kropla Beskidu, Unilever, Bosch i Diageo. W marcu i kwietniu 2014 r. odpowiadała za organizację i komunikację wizyty 50 Centa w Polsce. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Marta Oklińska z działu Life Science & Medical Consulting, która w On Board PR Ecco Network pracuje od 2011 roku. Jej doświadczenie obejmuje realizację projektów healthcare PR oraz brand PR dla SCA Hygiene, Baxter oraz Butcher’s Pet Care.  Jest absolwentką Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Źródło: On Board PR Ecco Network

www.grupaonboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764