logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery firmy z ZFPR wśród największych agencji PR na świecie

  PR 19.08.2007, przeczytano 803 razy

W opublikowanym w Nowym Jorku pierwszym rankingu 251 największych agencji PR na świecie znalazły się cztery firmy należące do Związku Firm Public Relations: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR oraz Profile. Ranking jest częścią The Holmes Report - publikacji poświęconej analizom i informacjom na temat branży PR na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-firmy-z-zfpr-wsrod-najwiekszych-agencji-pr-na-swiecie,5987,artykul.html

O kolejności decydowało fee income (roczna suma wynagrodzeń agencyjnych). Spośród agencji członkowskich ZFPR najwyżej uplasowała się Sigma International – 4.550.00 USD. Partner of Promotion uzyskał 2.200.000 USD , On Board PR – 1.909.980 USD, Profile – 1.055.639 USD. Agencja On Board PR zajęła 4 miejsce wśród firm o największym wzroście, szacowanym za rok 2006 na 73% (w porównaniu do roku 2005). Poza firmami z Polski w rankingu znalazło się jeszcze 5 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej: dwie z Rosji i po jednej z Węgier, Rumunii i Czech.
The Holmes Report jest publikacją wydawaną przez The Holmes Group w Nowym Jorku. W tym roku po raz pierwszy dotyczy branży PR na całym świecie. Analitycy wycenili globalną wartość branży PR na co najmniej 7 miliardów USD (wzrost o 8,5% w ciągu roku). The Holmes Group przygotowuje również rankingi regionalne - zostaną one opublikowane jeszcze w tym roku.

Paul Holmes, redaktor The Holmes Report, od dwudziestu lat opisuje i komentuje wydarzenia w branży public relations w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Jest autorem rankingów PR Agency Report Card w USA, Wielkiej Brytanii i Europie. Organizuje również SABRE Awards, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów na najlepsze projektu PR na świecie. Paul Holmes był w 2005 roku gościem organizowanego przez ZFPR kongresu PR FORUM.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764