logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery lata współpracy Puder i Krem z #Gamechangers Harbingers

  PR 23.05.2023, przeczytano 192 razy

Harbingers od 4 lat współpracuje z Partnerem Puder i Krem. Planując wspólne działania na 2022 rok, krakowska agencja skupiła się na trzech kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich był wzrost przychodów w roku 2022 w porównaniu do roku poprzedniego, drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 900%, trzecim — dynamiczny rozwój e-sklepu Puder i Krem — puderikrem.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-lata-wspolpracy-puder-i-krem-z-gamechangers-harbingers,400109,artykul.html

Wspólne działania obejmujące współprace z zakresu SEO, SEM oraz Content Marketingu realizowane są dla Partnera z branży Beauty na najwyższym poziomie. To właśnie dzięki nim Puder i Krem osiąga zaplanowane cele oraz realizuje swoje założenia rok do roku. Długoletnia współpraca z zespołem #GameChangers przynosi nie tylko satysfakcję ze wspólnych działań, ale także zaufanie i większe rozumienie biznesu.

Agencja Harbingers to zespół ekspertów, którzy naprawdę rozumieją naszą branżę i wiedzą, jak dotrzeć do naszej grupy docelowej. Ich kreatywne rozwiązania i skuteczne strategie marketingowe przyczyniły się do wzrostu naszej widoczności. [Wojciech Juszczak, E-commerce Manager]

Plany i oczekiwania dwóch stron na najbliższy czas to dalsza skuteczna praca nad utrzymaniem intensywnej dynamiki wzrostu ruchu w serwisie, a także utrzymanie ROAS na poziomie min. 1000%. Działając zgodnie z misją Harbingers „Poprzez rozwój dać spełnienie”, krakowska agencja wie, że kolejne sukcesy to tylko kwestia czasu.

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764