logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery lata współpracy Puder i Krem z #Gamechangers Harbingers

  PR 23.05.2023, przeczytano 463 razy

Harbingers od 4 lat współpracuje z Partnerem Puder i Krem. Planując wspólne działania na 2022 rok, krakowska agencja skupiła się na trzech kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich był wzrost przychodów w roku 2022 w porównaniu do roku poprzedniego, drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 900%, trzecim — dynamiczny rozwój e-sklepu Puder i Krem — puderikrem.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-lata-wspolpracy-puder-i-krem-z-gamechangers-harbingers,400109,artykul.html

Wspólne działania obejmujące współprace z zakresu SEO, SEM oraz Content Marketingu realizowane są dla Partnera z branży Beauty na najwyższym poziomie. To właśnie dzięki nim Puder i Krem osiąga zaplanowane cele oraz realizuje swoje założenia rok do roku. Długoletnia współpraca z zespołem #GameChangers przynosi nie tylko satysfakcję ze wspólnych działań, ale także zaufanie i większe rozumienie biznesu.

Agencja Harbingers to zespół ekspertów, którzy naprawdę rozumieją naszą branżę i wiedzą, jak dotrzeć do naszej grupy docelowej. Ich kreatywne rozwiązania i skuteczne strategie marketingowe przyczyniły się do wzrostu naszej widoczności. [Wojciech Juszczak, E-commerce Manager]

Plany i oczekiwania dwóch stron na najbliższy czas to dalsza skuteczna praca nad utrzymaniem intensywnej dynamiki wzrostu ruchu w serwisie, a także utrzymanie ROAS na poziomie min. 1000%. Działając zgodnie z misją Harbingers „Poprzez rozwój dać spełnienie”, krakowska agencja wie, że kolejne sukcesy to tylko kwestia czasu.

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764