logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery nominacje dla VMLY&R Poland w konkursie Kreatura

  PR 19.11.2021, przeczytano 584 razy

W Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2021 jury przyznało 62 nominacje. Wśród nich znalazły się projekty: "Gdzie są nasze patronki?" realizowany dla Banku BNP Paribas oraz przygotowana we współpracy z agencją Przestrzeń kampania dla marek Decathlon i IKEA - "Lepszy dom sprawdza się w sporcie". Dodatkowo, duet specjalistów z VMLY&R został nominowany w kategorii Kreatura X dedykowanej młodym adeptom branży kreatywnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-nominacje-dla-vmlyandr-poland-w-konkursie-kreatura,393834,artykul.html

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Organizatorem konkursu jest Media Marketing Polska - najstarszy ogólnopolski magazyn oraz serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i marketingowi.

W tym roku w konkursie zgłoszono rekordową liczbę aż 176 prac. W kategoriach było kilka nowości - m.in. rozbudowana, specjalna kategoria dla podcastów. Po raz drugi pojawiła się kategoria Marketing w czasie pandemii, a po raz trzeci kategoria dla młodych kreatywnych - Kreatura X, do której brief przygotowała marka Škoda.

Kreatura

Projekt "Gdzie są nasze patronki?" realizowany dla Banku BNP Paribas został nominowany w kategorii Kampania społeczna/CSR – działania CSR firm i marek.

Z kolei przygotowana we współpracy z agencją Przestrzeń kampania dla marek Decathlon i IKEA - "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" otrzymała nominację w dwóch kategoriach: Marketing w czasie pandemii – projekty marketingowe marek oraz Digital – social media.

Kreatura X

Na konkursowy brief odpowiedział duet młodych specjalistów VMLY&R, który przygotował prezentację "Wybierz swoją drogę!", będącą odpowiedzią na brief marki Škoda. Nominacje otrzymali: Aleksandra Grzegorkiewicz, senior community moderator oraz Szymon Ślęzak, PR & communications specialist.

Obrady jury trwały dwa dni i odbywały się pod kierownictwem Karoliny Witeckiej, CEO agencji Cut the Mustard.

Kameralna gala wręczenia nagród odbędzie się 25 listopada. Jej transmisji na żywo zostanie przeprowadzona na profilu MMP w serwisie Facebook.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764