logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery nominacje dla VMLY&R Poland w konkursie Kreatura

  PR 19.11.2021, przeczytano 460 razy

W Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2021 jury przyznało 62 nominacje. Wśród nich znalazły się projekty: "Gdzie są nasze patronki?" realizowany dla Banku BNP Paribas oraz przygotowana we współpracy z agencją Przestrzeń kampania dla marek Decathlon i IKEA - "Lepszy dom sprawdza się w sporcie". Dodatkowo, duet specjalistów z VMLY&R został nominowany w kategorii Kreatura X dedykowanej młodym adeptom branży kreatywnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-nominacje-dla-vmlyandr-poland-w-konkursie-kreatura,393834,artykul.html

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Organizatorem konkursu jest Media Marketing Polska - najstarszy ogólnopolski magazyn oraz serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i marketingowi.

W tym roku w konkursie zgłoszono rekordową liczbę aż 176 prac. W kategoriach było kilka nowości - m.in. rozbudowana, specjalna kategoria dla podcastów. Po raz drugi pojawiła się kategoria Marketing w czasie pandemii, a po raz trzeci kategoria dla młodych kreatywnych - Kreatura X, do której brief przygotowała marka Škoda.

Kreatura

Projekt "Gdzie są nasze patronki?" realizowany dla Banku BNP Paribas został nominowany w kategorii Kampania społeczna/CSR – działania CSR firm i marek.

Z kolei przygotowana we współpracy z agencją Przestrzeń kampania dla marek Decathlon i IKEA - "Lepszy dom sprawdza się w sporcie" otrzymała nominację w dwóch kategoriach: Marketing w czasie pandemii – projekty marketingowe marek oraz Digital – social media.

Kreatura X

Na konkursowy brief odpowiedział duet młodych specjalistów VMLY&R, który przygotował prezentację "Wybierz swoją drogę!", będącą odpowiedzią na brief marki Škoda. Nominacje otrzymali: Aleksandra Grzegorkiewicz, senior community moderator oraz Szymon Ślęzak, PR & communications specialist.

Obrady jury trwały dwa dni i odbywały się pod kierownictwem Karoliny Witeckiej, CEO agencji Cut the Mustard.

Kameralna gala wręczenia nagród odbędzie się 25 listopada. Jej transmisji na żywo zostanie przeprowadzona na profilu MMP w serwisie Facebook.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania edukacyjna Santander Bank Polska, promująca zasady cyberbezpieczeństwa, zdobyła aż trzy statuetki podczas „Złotych Spinaczy” – najważniejszego konkursu PR w Polsce.
W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  
Dwie brązowe statuetki w prestiżowym konkursie branży public relations "Złote Spinacze" zdobył projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów" zrealizowany wspólnie przez bank Credit Agricole i agencję reklamową Just.
Piotr Depta-Kleśta zwycięzcą 23. konkursu Galerii Plakatu AMS
Piotr Depta-Kleśta wygrał 23. konkurs Galerii Plakatu AMS. Oprócz tego wyróżnieni zostali: Máté Knapecz, Agata Piątkowska, Aleksandra Wojciechowska, Żaneta Żakowska oraz Magdalena Wosik, która otrzymała dodatkowo nagrodę specjalną mBanku. Zadaniem uczestników tegorocznej odsłony konkursu była interpretacja hasła „Najważniejszy projekt to TY”. Partnerem głównym 23....
Cinematic do Dying Light 2: Stay Human autorstwa Platige Image z prestiżową międzynarodową nagrodą
Zwiastun do drugiej części kultowej gry otrzymał srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja. Stworzony dla Techlandu Dying Light 2 Stay Human Cinematic Trailer opowiada o tym, czym jest moralność w czasach apokalipsy. Produkcja Platige Image była nominowana także za zdjęcia i reżyserię.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764