logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery nowe monitory do zastosowań profesjonalnych firmy Sharp debiutują na ISE

  PR 27.12.2009, przeczytano 1019 razy
ilustracjastrzałka

Nowa linia monitorów firmy Sharp do zastosowań profesjonalnych (IDP), której wprowadzenie na rynek zbiegnie się z targami ISE 2010, z pewnością wzbudzi zainteresowanie całej branży. Sharp jest pierwszym producentem LCD prezentującym 60-calowy monitor (152- centymetrowy). Pozostałe trzy nowe produkty podkreślają rolę firmy Sharp w rynkowym segmencie ekranów 52-, 47- i 42-calowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-nowe-monitory-do-zastosowan-profesjonalnych-firmy-sharp-debiutuja-na-ise-,10005,artykul.html

Targi ISE w Amsterdamie są wydarzeniem nr 1 dla profesjonalistów z dziedziny integracji AV i systemów elektronicznych. Odbędą się w dniach 2-4 lutego 2010 roku i będą idealną sceną dla zaprezentowania czterech nowych monitorów do profesjonalnego zastosowania firmy Sharp. Modele PN-E601, PN-E521, PN-E471 i PN-E421 łączą w sobie doskonałą jakość obrazu ze zmniejszonym zużyciem energii. W porównaniu ze swoimi poprzednikami, pochwalić się mogą również niezwykle wąską ramą i niższą wagą. Nowe modele zostaną oficjalnie wprowadzone na rynek europejski w marcu 2010 roku.

- Wprowadzenie przez firmę Sharp monitorów 60-calowych czyni naszą ofertę bogatszą i bardziej konkurencyjną wobec pozostałych prodecentów. Dodatkowo dzięki wydajnej produkcji monitorów LCD w pierwszej na świecie fabryce 10 generacji w Sakai w Japonii, będziemy w stanie zaoferować je klientom w jeszcze atrakcyjniejszych cenach – mówi Robert Hubluk, Product Manager w Sharp Electronics Poland.

Wysoka wydajność i oszczędność energetyczna

Nowe modele PN-E601, PN-E521, PN-E471 i PN-E421 mają fantastyczne parametry. Z przekątnymi ekranu od 152 i 107 centymetrów i przy pełnej rozdzielczości HD 1920 x 1080 pikseli, nowe monitory wyświetlają najwyższej jakości obraz w formacie 16:9. Ekrany te są przeznaczone do nieprzerwanej pracy 24 godziny na dobę, a fakt, że nie posiadają chłodzącego wiatraka, gwarantuje bezgłośną pracę.

- Nowe modele monitorów, ze swoimi możliwościami gwarantowanymi przez prostą konstrukcję modułową, spodobają się osobom oczekującym jeszcze większej uniwersalności od ekranów firmy Sharp. Mocnym punktem produktów nowej generacji jest także opcjonalna karta z dodatkowymi interfejsami – kontynuuje Rober Hubluk.

Obok najwyższej jakości obrazu, wyświetlacze te odznaczają się wyjątkowo niskim zużyciem energii. W porównaniu z poprzednimi modelami, nowe produkty są również znacznie lżejsze, jak również łatwiejsze w montażu. Wąska rama płynnie przechodzi w ekran, ograniczając przeszkadzające oku elementy ramy do minimum. Dzięki tym cechom monitory Sharp świetnie sprawdzą się podczas stosowania wewnątrz pomieszczeń – od centrów kontroli lotów i innych pomieszczeń kontrolnych poprzez zastosowania komunikacyjne, takie jak video-konferencje, aż do rozwiązań typu e-signage.

Produkcja w pierwszej fabryce LCD 10 generacji

60-calowe monitory LCD z nowej linii są produkowane w fabryce firmy Sharp w japońskim mieście Sakai. Dzięki tej wytwórni korporacja Sharp stała się pierwszą na świecie firmą mogącą produkować panele ze szklanych prefabrykatów 10 generacji o wymiarach 2,88 x 3,13 m i wytwarzać z nich ekrany LCD do monitorów. Wysoce wydajny proces produkcyjny pozwala firmie Sharp wprowadzić na rynek produkt w atrakcyjnej cenie, który nie traci nic ze swojej doskonałej jakości. Kolejnym dowodem potwierdzającym czołową pozycję firmy Sharp jest miesięczna moc produkcyjna fabryki sięgająca 72 000 szklanych prefabrykatów, co daje teoretyczną możliwość wytworzenia 432 000 60 calowych monitorów na miesiąc.

Każda osoba chcąca już teraz zapoznać się z nowymi modelami monitorów firmy Sharp - PN-E601, PN-E521, PN-E471 and PN-E421 – może czuć się zaproszona na targi ISE, stoisko C33 w pawilonie 11 w dniach 2-4 lutego 2010.

Źródło: Sharp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764