logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery nowe osoby w zespole 19 Południka

  PR 14.01.2021, przeczytano 898 razy
ilustracja
Na zdjęciu od lewej Daniel Sowa, Ania Polok, Olga Lech, Bartek Siwek

Zespół agencji 19 Południk powiększył się o 4 nowych pracowników. Zasilą oni dział kliencki, digital oraz graficzny. W ciągu roku skład osobowy agencji zwiększył się aż dwukrotnie, co idzie w parze z jej intensywnym rozwojem i realizacją nowych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-nowe-osoby-w-zespole-19-poludnika,389827,artykul.html

Do działu klienckiego dołączyła Anna Polok, obejmując stanowisko Junior Account Managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach e-commerce / IT, odpowiadając za tworzenie contentu na kanały YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn oraz na blogi firmowe.  

Dział digital powiększył się o dwie nowe osoby. Olga Lech objęła stanowisko Junior Digital Project Managera. Doświadczenia zawodowe zdobywała organizując szkolenia dla programistów w całej Polsce, a następnie w startupie zajmującym się biometrią behawioralną, którego klientem był m.in. mBank oraz ING Bank Śląski. Pracowała również jako Product Owner w Software House. Daniel Sowa objął z kolei stanowisko UX/UI Designera. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy dla marek takich jak Converse, Samsung, T-Mobile, Noble Place, innogy, Time Trend czy Medicover. Odpowiadał m.in. za realizację projektów w obszarach responsive web design, digital, branding, DTP, social media i outdoor.

Dział graficzny zasilił natomiast Bartłomiej Siwek, obejmując stanowisko Graphic Designera. Wcześniej pracował m.in. dla Mokate i 3DGence oraz współpracował z markami takimi jak ORLEN, Kärcher, WRC Magazyn Rajdowy czy Madej&Wróbel.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764