logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery pory roku z Duplo – sukces pierwszego spotkania

  PR 07.02.2010, przeczytano 907 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku firma Duplo Polska dla swoich klientów i wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami tego producenta przygotowała cykl spotkań pod hasłem „Cztery pory roku z Duplo”, które odbywać się będą co kwartał. W dniach 27-28 stycznia br. w siedzibie firmy przy ulicy Cyklamenów w Warszawie odbywała się ich pierwsza edycja – zimowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-pory-roku-z-duplo---sukces-pierwszego-spotkania,10169,artykul.html

W tym czasie centrum demonstracyjne Duplo Polska odwiedziło około 40 firm. Goście mogli zapoznać się z rozwiązaniami gwarantującymi wysoką jakość wydruków kolorowych oraz usprawniającymi procesy introligatorskie, jakie w swojej ofercie posiada firma Duplo.

Tak duża frekwencja podczas Dni Otwartych i zainteresowanie naszymi rozwiązaniami sprawia, że możemy zaliczyć pierwszą tegoroczną edycję naszych spotkań do udanych. Mogliśmy nie tylko zaprezentować naszą bogatą ofertę odwiedzającym nas gościom, ale również mogliśmy wsłuchać się w ich potrzeby oraz zaproponować im nowe rozwiązania, które mogą być pomocne w tym trudniejszym dla branży okresie ekonomicznym– mówi Gabriela Swat, Marketing Manager w firmie Duplo Polska.

Partnerem technologicznym tej edycji Dni Otwartych Duplo była firma Xerox. Zaprezentowała ona urządzenie DCP 700, umożliwiające pełnokolorowe drukowanie cyfrowe z prędkością 70 stron/minutę. Podczas naszych kolejnych spotkań nie wykluczamy jednak obecności innych producentów. Chcemy bowiem przedstawić naszym klientom jak najszersze możliwości naszych systemów, które obsługują wydruki zarówno z maszyn cyfrowych jak i offsetowych.

Wśród prezentowanych rozwiązań Duplo podczas Dni Otwartych odwiedzający je goście mogli zobaczyć urządzenia umożliwiające oprawę zeszytową oraz szybkie i proste broszurowanie, dostosowane do zróżnicowanych nakładów – do takich należały dwa systemy cieszące się dużym zainteresowaniem - Duplo 3500 i 5000. Zupełnie nową jakość wydruków z lakierowaniem UV mogli zobaczyć klienci, których zainteresował system Duplo UV Coater 205A. Prezentowana podczas Dni Otwartych oklejarka DuBinder DPB 500 umożliwia z kolei oprawę klejoną do produkcji książek. Podczas Dni Otwartych Duplo można było również zobaczyć rozwiązania przeznaczone do produkcji wizytówek, zaproszeń, okładek, kuponów itp., umożliwiające cięcie, bigowanie, perforację w jednym przebiegu, co użytkownikom przynosi oszczędność czasu, a co za tym idzie – również pieniędzy. Tego rodzaju urządzenia również cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wśród naszych gości były bowiem bardzo zróżnicowane firmy – od bardzo dużych na niewielkich zakładach skończywszy. Nasza oferta jest tak bogata, że właściwie każdy mógł odnaleźć coś ciekawego dla siebie, a formuła spotkań zakłada, że jest to impreza otwarta dla wszystkich zainteresowanych naszymi rozwiązaniami. Nie kierujemy jej do konkretnych grup odbiorców, ale chcemy docierać z naszymi propozycjami do jak największej liczby drukarń, wydawnictw, agencji reklamowych, zakładów introligatorskich czy innych, gdzie liczy się perfekcyjne wykańczanie wydruków – mówi Gabriela Swat.
Firma Duplo zaprezentowała podczas Dni Otwartych także bigówkę DC-445 i urządzenia tnącą-bigujące: DC-615 Pro i DC-645 oraz urządzenia umożliwiające szybkie i tanie powielanie cyfrowe książek, instrukcji obsługi, materiałów technicznych (DP-S850 i DP-J450). Wśród prezentowanych urządzeń znalazły się też falcerki Duplo i Foldmaster oraz urządzenia używane, które również znajdują się w ofercie Duplo Polska.

Mamy nadzieję, że podczas naszych pierwszych w tym roku Dni Otwartych udało nam się zaprezentować ciekawą alternatywę, która wielu firmom może przynieść spore oszczędności czasu i pieniędzy. Kolejne nasze spotkania będą miały podobny charakter, choć zawsze będziemy przygotowywali dla naszych gości coś nowego. Chcemy jednak, by stały się one tradycyjnym cyklem spotkań z naszymi klientami. Dlatego kolejne są już zaplanowane na kwiecień, wrzesień i grudzień. Wszystkie odbywać się będę w naszym centrum demonstracyjnym w Warszawie. Jesienią dodatkowo organizować będziemy - wspólnie z naszymi dealerami i podobnie jak to miało miejsce w latach poprzednich - Road Show w różnych miastach Polski, by móc dotrzeć do tych klientów, którym nie uda się dojechać do nas. Wszystko po to, by być bliżej nich i wsłuchiwać się w ich potrzeby i oczekiwania – mówi Gabriela Swat.

Źródło: Duplo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764