W tym roku firma Duplo Polska dla swoich klientów i wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami tego producenta przygotowała cykl spotkań pod hasłem „Cztery pory roku z Duplo”, które odbywać się będą co kwartał. W dniach 27-28 stycznia br. w siedzibie firmy przy ulicy Cyklamenów w Warszawie odbywała się ich pierwsza edycja – zimowa.
W tym czasie centrum demonstracyjne Duplo Polska odwiedziło około 40 firm. Goście mogli zapoznać się z rozwiązaniami gwarantującymi wysoką jakość wydruków kolorowych oraz usprawniającymi procesy introligatorskie, jakie w swojej ofercie posiada firma Duplo.
Tak duża frekwencja podczas Dni Otwartych i zainteresowanie naszymi rozwiązaniami sprawia, że możemy zaliczyć pierwszą tegoroczną edycję naszych spotkań do udanych. Mogliśmy nie tylko zaprezentować naszą bogatą ofertę odwiedzającym nas gościom, ale również mogliśmy wsłuchać się w ich potrzeby oraz zaproponować im nowe rozwiązania, które mogą być pomocne w tym trudniejszym dla branży okresie ekonomicznym– mówi Gabriela Swat, Marketing Manager w firmie Duplo Polska.
Partnerem technologicznym tej edycji Dni Otwartych Duplo była firma Xerox. Zaprezentowała ona urządzenie DCP 700, umożliwiające pełnokolorowe drukowanie cyfrowe z prędkością 70 stron/minutę. Podczas naszych kolejnych spotkań nie wykluczamy jednak obecności innych producentów. Chcemy bowiem przedstawić naszym klientom jak najszersze możliwości naszych systemów, które obsługują wydruki zarówno z maszyn cyfrowych jak i offsetowych.
Wśród prezentowanych rozwiązań Duplo podczas Dni Otwartych odwiedzający je goście mogli zobaczyć urządzenia umożliwiające oprawę zeszytową oraz szybkie i proste broszurowanie, dostosowane do zróżnicowanych nakładów – do takich należały dwa systemy cieszące się dużym zainteresowaniem - Duplo 3500 i 5000. Zupełnie nową jakość wydruków z lakierowaniem UV mogli zobaczyć klienci, których zainteresował system Duplo UV Coater 205A. Prezentowana podczas Dni Otwartych oklejarka DuBinder DPB 500 umożliwia z kolei oprawę klejoną do produkcji książek. Podczas Dni Otwartych Duplo można było również zobaczyć rozwiązania przeznaczone do produkcji wizytówek, zaproszeń, okładek, kuponów itp., umożliwiające cięcie, bigowanie, perforację w jednym przebiegu, co użytkownikom przynosi oszczędność czasu, a co za tym idzie – również pieniędzy. Tego rodzaju urządzenia również cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wśród naszych gości były bowiem bardzo zróżnicowane firmy – od bardzo dużych na niewielkich zakładach skończywszy. Nasza oferta jest tak bogata, że właściwie każdy mógł odnaleźć coś ciekawego dla siebie, a formuła spotkań zakłada, że jest to impreza otwarta dla wszystkich zainteresowanych naszymi rozwiązaniami. Nie kierujemy jej do konkretnych grup odbiorców, ale chcemy docierać z naszymi propozycjami do jak największej liczby drukarń, wydawnictw, agencji reklamowych, zakładów introligatorskich czy innych, gdzie liczy się perfekcyjne wykańczanie wydruków – mówi Gabriela Swat.
Firma Duplo zaprezentowała podczas Dni Otwartych także bigówkę DC-445 i urządzenia tnącą-bigujące: DC-615 Pro i DC-645 oraz urządzenia umożliwiające szybkie i tanie powielanie cyfrowe książek, instrukcji obsługi, materiałów technicznych (DP-S850 i DP-J450). Wśród prezentowanych urządzeń znalazły się też falcerki Duplo i Foldmaster oraz urządzenia używane, które również znajdują się w ofercie Duplo Polska.
Mamy nadzieję, że podczas naszych pierwszych w tym roku Dni Otwartych udało nam się zaprezentować ciekawą alternatywę, która wielu firmom może przynieść spore oszczędności czasu i pieniędzy. Kolejne nasze spotkania będą miały podobny charakter, choć zawsze będziemy przygotowywali dla naszych gości coś nowego. Chcemy jednak, by stały się one tradycyjnym cyklem spotkań z naszymi klientami. Dlatego kolejne są już zaplanowane na kwiecień, wrzesień i grudzień. Wszystkie odbywać się będę w naszym centrum demonstracyjnym w Warszawie. Jesienią dodatkowo organizować będziemy - wspólnie z naszymi dealerami i podobnie jak to miało miejsce w latach poprzednich - Road Show w różnych miastach Polski, by móc dotrzeć do tych klientów, którym nie uda się dojechać do nas. Wszystko po to, by być bliżej nich i wsłuchiwać się w ich potrzeby i oczekiwania – mówi Gabriela Swat.
Źródło: Duplo Polska