logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards

  PR 14.12.2018, przeczytano 1390 razy
ilustracjastrzałka
Mickiewicz - złota statuetka Creativity International Awards

Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-statuetki-w-konkursie-creativity-international-awards,380533,artykul.html

Projektanci Opus B Brand Design zdobyli uznanie jurorów w międzynarodowym konkursie Creativity International Awards 2018, zyskując aż dwie złote statuetki za projekt opakowania win Mickiewicz oraz za koncept przyjazny miejskim pszczołom Bee-Fee. Srebrne trofea trafiły w ręce autorów takich konceptów, jak Norr Sno i Horse Power.  

Creativity International Design Awards jest jednym z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego, skierowanego zarówno do profesjonalistów, jak i studentów, którego korzenie sięgają lat 70. XX w. Zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, szybko przerodził się w konkurs o zasięgu globalnym.

Wielki sukces naszych projektantów

Tylko w latach 2017-2018 zespół Opus B Brand Design zdobył 22 prestiżowe nagrody branżowe, w tym aż 6 w konkursie Creativity International Awards.

Nagrodzone projekty

Mickiewicz - złota statuetka Creativity International Awards

Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów. Natychmiastowe skojarzenia z polskim wieszczem projektanci przełamali silną i zaskakującą ikoną – gumiakami. Powiązanie wyniosłej nazwy marki z przyziemną ikoną podkreśla pasję oraz ciężką pracę Mickiewiczów w bardzo niepretensjonalny sposób.

Bee-Fee - złota statuetka Creativity International Awards

Bee-Fee to w 100 proc. ekologiczny miód. Jego opakowania tworzą schronienie dla pszczół w miastach. Są doniczkami – wystarczy zasadzić w nich kwiaty i wystawić na balkonie. Heksagonalny kształt opakowań daje szerokie możliwości aranżacji. A efektem ubocznym pomocy pszczołom są piękne kwiaty.

ilustracjastrzałka

Norr Sno - srebrna statuetka Creativity International Awards

Norr Sno to koncept produktowy wódki. Jego wyróżnikiem jest innowacyjna butelka, która pozwala natychmiast schłodzić jej zawartość do właściwej temperatury – jak pod wpływem chłodu Północy. Nieszablonowy kształt butelki oraz innowacyjna funkcja chłodzenia mają zwracać uwagę wśród typowych opakowań wódek.

ilustracjastrzałka

Horse Power - srebrna statuetka Creativity International Awards

Projektanci zaproponowali prawdziwie męski produkt spożywczy. Owsianka to zapomniane źródło siły i energii. Horse Power jest w 100 proc. męską marką. Wartości odżywcze, wyrazisty smak, prostota przygotowania, wygląd opakowania, znaczenie logo – wszystko tworzy jedną spójną całość.

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764