Agencje Arskom Sport Brokers rozszerzają kadrę zespołu. Do drużyny dołączyli Kamil Lewandowski (Senior Account Executive), Karol Radzikowski (Sales Specialist), Karol Sobczyński (Product Specialist) oraz Szymon Wojda (Junior Account Executive).
Wszyscy czterej pracownicy rozpoczęli pracę w agencji na nowo utworzonych stanowiskach, wzmacniając zespół ze względu na nowe projekty takie jak „Puchar 1000 Goli” (realizowany we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej) czy kampanie mediowo-influencerskie dla takich marek jak KFC, Oshee czy Blik. Ich kompetencje zostaną wykorzystane także przy planowanej rozbudowie poszczególnych segmentów w firmie, w szczególności dot. influencer marketingu.
Kamil Lewandowski dołączył do agencji, przechodząc z Shark Agency, gdzie pełnił rolę account managera, realizując współprace m.in. z firmami takimi jak Totalizator Sportowy, STS czy Fortuna. W Arskom Sport Brokers zajmuje się obsługą projektów, w których przewidziany jest udział ambasadorów lub mediów sportowych z portfolio agencji.
Natomiast Karol Radzikowski wzmocnił dział sprzedażowy firmy. W pracy skupi się na sprzedaży usług agencji partnerskiej Spotlight Agency i nowych produktów. Od lat funkcjonuje na styku biznesu sportowego i sprzedaży. Do tej pory pracował m.in. dla legalnego bukmachera ETOTO, a wcześniej w dziale sprzedaży sportowej Agory.
Trzecim nabytkiem Arskom Sport Brokers jest Karol Sobczyński, który jako Product Specialist zajmuje się prowadzeniem komunikacji w social mediach dla klientów ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. Sobczyński od 9 lat funkcjonuje w świecie influencer marketingu, nowych mediach, w tym YouTube, a od półtora roku prowadzi własne konto na TikToku, mając ponad 600 tysięcy obserwujących. W Arskom Sport Brokers będzie wspierać twórców w zakresie startu i skutecznego rozwoju komunikacji w tym kanale.
Jako ostatni do zespołu dołączył Szymon Wojda, który jako Junior Account Executive został włączony przede wszystkim do działań projektowych na rzecz klientów agencji. Wojda pierwsze kroki w marketingu sportowym stawiał w Legii Warszawa, gdzie m.in. pełnił obowiązki rzecznika prasowego sekcji koszykarskiej tego klubu.
- W przeciwieństwie do tradycyjnych sportów, my okienko transferowe mamy otwarte cały rok. Jesień jest ważnym momentem nie tylko wsparcia dla bieżących projektów, ale przede wszystkim w kontekście planowania przyszłego roku. Cieszę się z szerokiego spektrum osób i ich kompetencji, które dodaliśmy i widząc, jak szybko znajdujemy pokrycie dla ich działań, już szukamy nowych lub podobnych kompetencji na rynku na przyszły rok. Wiemy już, jak docierać do core’owej grupy odbiorców sportu, chcemy w 2022 roku skupić się na nowych mediach i nowych grupach docelowych – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Arskom i Sport Brokers.
Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.