logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cztery złota dla Velobanku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku

  PR 19.11.2023, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze rok temu marka VeloBank nie istniała. Dziś to rozpoznawalny brand prężnie działającego banku z setkami tysięcy klientów i mocną pozycją rynkową. Potwierdzają to kolejne wyróżnienia – tym razem w kategorii marketingowej. Katarzyna Meissner odebrała nagrodę dla najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jury doceniło także statuetkami Zespół Marketingu i rebranding banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cztery-zlota-dla-velobanku-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku,402135,artykul.html

16 listopada VeloBank został poczwórnie doceniony przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która nagradza najbardziej wyróżniających się ludzi marketingu w Polsce. Statuetki przyznawane są od 2010 r. Organizatorem tej dorocznej celebracji marketingowych osiągnięć firm i instytucji jest wydawca serwisu Mediarun.com.

W tym roku tytuł najlepszego Dyrektora Marketingu i Sprzedaży oraz prestiżowe Grand Prix 2023 w konkursie otrzymała Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank. Nadzoruje ona pracę trzech jednostek: Departamentu Marketingu, Biura Komunikacji Wewnętrznej oraz Biura Public Relations. Odpowiada za strategię marki i całokształt działań budujących jej wizerunek. Jury doceniło wyjątkowe osiągnięcia Katarzyny Meissner w zakresie przeprowadzonego rebrandingu VeloBanku. Laureatka nie tylko zbudowała i zmotywowała zespół do pracy, w ekstremalnie krótkim czasie, ale też ma swój udział w zaprojektowaniu nowej i wyróżniającej się marki na rynku bankowym. VeloBank od początku działa w metodyce eXtreme Agile i nie zwalnia tempa. Wsłuchuje się w potrzeby i oczekiwania klientów, wdraża innowacje i wypracowuje świetne wyniki rynkowe. W zakresie nowo otwartych VeloKont, flagowego rachunku osobistego, zdołał już z nawiązką zrealizować cel wyznaczony na 2023 r.

Zasługi teamu marketingowego VeloBanku również spotkały się z uznaniem kapituły konkursu, która przyznała mu statuetkę w kategorii zespołowej doceniając spektakularną zmianę marki i przeprowadzenie banku przez rok pełen wyzwań biznesowych i komunikacyjnych. Osobno doceniono również sam proces rebrandingu, przeprowadzony w rekordowym tempie 5 tygodni i w niezwykłych warunkach rynkowych.

– Jesteśmy w bardzo wymagającym, wyjątkowym momencie. Z jednej strony rok temu marki Velo jeszcze nie było, z drugiej za chwilę poznamy naszego nowego inwestora oraz zaczniemy nowy rozdział tej historii. W paru słowach brzmi to dość prosto. A przecież po drodze był i ekstremalnie szybki rebranding, i tworzenie komunikacji z barierami budżetowymi wynikającymi z ograniczeń procesu resolution i wreszcie, a w zasadzie przede wszystkim: budowanie zespołu. Od początku wiedzieliśmy, że skoro nie olśnimy skalą, to musimy zbudować wyróżniającą się komunikację. Dlatego stworzyliśmy brand, który jest trochę buntownikiem w sektorze bankowym. Opowiadamy o naszych produktach i usługach w sposób transparentny, dodając im jednocześnie lekkości i odrobinę luzu. Wykorzystaliśmy globalne trendy wplatając "Velo" w nazwy własne oferowanych rozwiązań. Tym samym jeszcze lepiej podkreślamy nasze bankowe i fintechowe DNA. Ten sukces to zasługa całego zespołu i naszego holistycznego podejścia do marketingu, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej VeloBanku. No i oczywiście efekt tego, że my to Velo po prostu… Love… – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Źródło: VeloBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Mając na uwadze okoliczności przejęcia i powstania....

avatar użytkownika
,

Wpływają na ocenę aktywności marketingowej?  

avatar użytkownika
,

Uważasz, że te okoliczności można pomijać, bo ktoś zrobił ładną ulotkę?  

avatar użytkownika
,

Inaczej: Jeśli nie są przedmiotem konkursu, to jak można je uwzględniać? Jeżeli ktoś ma wątpliwości dotyczące genezy tego biznesu, nie powinien dopuścić go do udziału w konkursie.  

avatar użytkownika
,

A ktokolwiek zdrowy na umyśle może mieć wątpliwości?  

avatar użytkownika
,

Zatem pytaj organizatorów dlaczego dopuścili taki podmiot do konkursu.  

avatar użytkownika
,

Przecież odpowiedź zawiera się w pierwszym akapicie.
"rozpoznawalny brand prężnie działającego banku z setkami tysięcy klientów i mocną pozycją rynkową"

Taka okrągła, oficjalna, wiarygodna.
  

avatar użytkownika
,

Zatem oceniaj dopuszczenie do konkursu, a nie werdykt jury.  

avatar użytkownika
,

Skoro prężna i rozpoznawalna to kto śmiałby kwestionować.
No kto?
  

avatar użytkownika
,

Ty?  

avatar użytkownika
,

Miałem na myśli jurorów.  

avatar użytkownika
,

Nie pozostaje Ci nic innego jak zapisać się do jurorów i zrobić z tym wszystkim porządek.  

avatar użytkownika
,

Unikam. Bezwzględnie.  

avatar użytkownika
,

E no - teraz to troszeczkę ujmujesz sobie. Przecież widać jak bardzo chcesz się w sprawach leżących w kompetencjach jury wypowiadać!  

avatar użytkownika
,

Jurorowanie to zbiorowy wysiłek. Wynik niekoniecznie odzwierciedla zdanie pojedynczych jurorów.
Opinia natomiast jak najbardziej.
  

avatar użytkownika
,

Takie jednoosobowe jury oceniające jurorów?  

avatar użytkownika
,

Opiniujące.  

avatar użytkownika
,

Cało opiniotwórcze. Prawie jak opiniotwórcze media. Brawo!  

avatar użytkownika
,

Gdyby było nas więcej, to być może.  

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764