logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czułość, wolność i równowaga w akcja społecznej Wysokich Obcasów i Wyborczej

  PR 05.07.2024, przeczytano 162 razy
ilustracjastrzałka

„Czułość. Wolność. Równowaga” to nowa akcja społeczna „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”, która rozpoczęła się dziś – w piątek, 5 lipca br. W jej ramach redakcje przyjrzą się m.in. luce płacowej, rynkowi pracy dla kobiet 50+, kompetencjom przyszłości i menopauzie oraz jej postrzeganiu w miejscu pracy. Na projekt złoży się seria artykułów w prasie i internecie, webinar oraz debata. Akcja, której sponsorem jest Kulczyk Foundation, potrwa rok.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czulosc%2C-wolnosc-i-rownowaga-w-akcja-spolecznej-wysokich-obcasow-i-wyborczej,404903,artykul.html

– „Czułość i Wolność" to znakomity projekt, nad którym pracowałyśmy w „Wysokich Obcasach" i „Gazecie Wyborczej" przez ponad dwa lata. Teraz otwieramy jego nowy rozdział pod hasłem „Czułość. Wolność. Równowaga”. Chcemy wprowadzać do debaty publicznej tematy, które do tej pory uznawane były za tabu, np. menstruację i menopauzę w pracy, chcemy pisać i rozmawiać o luce płacowej, rynku dla kobiet 50+, chcemy wiedzieć, jak będą wyglądały kompetencje przyszłości kobiet – mówi Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów”.

W ramach akcji powstanie cykl artykułów w prasie: w „Wyborczej”, „Wysokich Obcasach” i „Wysokich Obcasach Extra”, a także w serwisach internetowych Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl. Zorganizowane zostaną również webinar oraz debata, poświęcone tematom poruszanym w ramach akcji. Wszystkie publikacje będą dostępne w serwisie specjalnym projektu. 

Akcję inauguruje wywiad z ekonomistką i wykładowczynią Gender Studies w Instytucie Badań Literackich PAN, dr Ewą Rumińską-Zimny. Ekspertka opowiada w nim o wciąż aktualnym zjawisku luki płacowej związanej z płcią. Artykuł można przeczytać na Wyborcza.pl – wyborcza.pl/magazyn/7,124059,31102017,gdy-jury-wybieralo-muzykow-schowanych-za-kotara-do-orkiestry.html.

W kolejnych publikacjach znajdą się między innymi wywiady z ekspertkami, historie kobiet i analiza raportu Kulczyk Foundation poświęconego menopauzie. 

Projekt „Czułość. Wolność. Równowaga” potrwa cały rok – do lipca 2025 roku. 

Sponsor akcji, Kulczyk Foundation, to organizacja walcząca o równość kobiet i dziewczynek na całym świecie. Celem fundacji jest budowa rzeczywistości pozbawionej ograniczeń ze względu na płeć.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764