logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czwarta edycja badania „Kim są polscy użytkownicy Tiktoka?”

  PR 18.03.2022, przeczytano 719 razy

Agencja GetHero ogłosiła start kolejnej edycji badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”. W najbliższych tygodniach wspólnie z ekspertami Uniwersytetu SWPS zespół agencji zapyta społeczność TikToka m.in. o to, za co najbardziej cenią aplikację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czwarta-edycja-badania-_kim-sa-polscy-uzytkownicy-tiktoka_,395150,artykul.html

Trwające badanie GetHero jest kontynuacją corocznego cyklu i odbywa się już po raz czwarty. Tym razem jednak formuła badania ankietowego została dodatkowo rozbudowana o metody jakościowe, co ma pozwolić na bardziej efektywną i pogłębioną analizę zagadnień. Projektem po raz kolejny pokieruje Magdalena Wysocka, znana z poprzednich edycji raportu.

- TikTok jest platformą, która notuje spektakularne wzrosty i podbija serca użytkowników w różnym wieku. Doświadczenie pokazuje nam, że aplikacja już dawno stała się dla nich czymś więcej, niż tylko źródłem rozrywki – chcemy więc dowiedzieć się, jaką rolę spełnia i czym wyróżnia się na tle innych platform – mówi Magdalena Wysocka. - Na tym etapie wciąż nie mogę zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale jestem przekonana, że nowy raport dostarczy praktycznych wniosków zarówno markom, jak i użytkowników TikToka – dodaje.

GetHero realizuje badania we współpracy z zespołem naukowczyń i naukowów Uniwersytetu SWPS, którzy czuwają m.in. nad przebiegiem wywiadów oraz poprawnością metodologiczną procesu, analizą wyników i ich interpretacją. Z ramienia uczelni projekt koordynują dr hab. Justyna Ziółkowska, dr Jakub Kuś oraz Patrycja Radek.

- TikTok to żywy, funkcjonujący organizm, który nieustannie rozwija się i ewoluuje. Jednocześnie codziennie realnie wpływa na życie i samopoczucie milionów użytkowników. Z naukowego punktu widzenia jest to więc bardzo ciekawym  obiektem badań – dlatego do prac nad raportem GetHero powołaliśmy zespół, który łączy szeroki zakres wiedzy i kompetencji – m.in. w dziedzinie psychologii, badaniach wpływu technologii na relacje międzyludzkie oraz rozwoju ekosystemów innowacji – podsumowuje dr Jakub Kuś, główny badacz w Zespole.

  • Raport „Kim są polscy użytkownicy TikToka?” zostanie opublikowany w połowie bieżącego roku. Ankietę można wypełnić TUTAJ.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764