logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku

  PR 25.04.2024, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w określonych dziedzinach. Na odwiedzających czekają zajęcia ruchowe, warsztaty oraz indywidualne konsultacje. Otwarcie nastąpi 6 maja. Przestrzeń będzie czynna przez cały miesiąc – do 2 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czwarta-edycja-slow-space-by-puma-w-gdansku,404002,artykul.html

Idea Slow Space by PUMA została stworzona przez założycielkę platformy Slow Living Poland oraz nauczycielkę jogi, Aleksandrę Kwiatkowską. W najnowszej – wiosennej edycji - weźmie udział wykwalifikowana kadra ekspertek oraz trenerek z zakresu: psychologia, neurochemia, biologia, design, poczucie bezpieczeństwa, dobrostanu w przestrzeni, pielęgnacja ciała i twarzy, fizjoterapia, ajurweda, różne odmiany jogi, a także pilates, które stanowią sportowy core w przestrzeni.

Udział w zajęciach będzie mógł wziąć każdy, kto zapisze się na stronie www.slowspacebypuma.com oraz wpłaci symboliczną kwotę w wysokości 20 zł. Dochód z całego miesiąca funkcjonowania przestrzeni zostanie przekazany na Fundację „FOSA”. Zapisy na zajęcia startują 25 kwietnia. 

Inicjatywę Slow Space od samego początku patronuje sportowa marka PUMA, która jako główny partner wydarzenia od dawna, za pośrednictwem różnorodnych kampanii oraz współprac z inspirującymi ambasadorami, wspiera inicjatywy młodych, rozwijających się ludzi na całym świecie, kształtując i budując w nich pewność siebie oraz zachęcając do podejmowania kolejnych kroków w drodze po swoją lepszą przyszłość.

Nad strategią, programem, oprawą wizualną, logistyką, produkcją oraz komunikacją Slow Space by PUMA czuwa agencja teal w składzie: Paula Szymczyk, Dominika Karoń, Mikołaj Kasperczak. Po stronie marki PUMA za projekt odpowiadają: Katarzyna Wesławowicz, Natalia Pelczar oraz Wirginia Witkowska.

Autorką identyfikacji wizualnej gdańskiej edycji jest Beata Śliwińska/Barrakuz. Za sesję fotograficzną ekspertek oraz trenerek odpowiada Aleksandra Zaborowska.

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764