logo
WIADOMOŚCI

Czwarta edycja Spotkań Regionalnych PIAP za nami

Mateusz Zawiślak  PR 08.09.2017, przeczytano 186 razy
ilustracjastrzałka

Początkiem września br. odbyły się kolejne Spotkania Regionalne organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to już czwarta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w atrakcyjnej prelekcji Mateusza Mrozowskiego i Macieja Czerniawskiego „Strategia (do)stosowania - Sprzedaż Oparta na Edukacji - Narzędzia Biznesowe i Wiedza ekspercka”, a następnie uczestniczyć w rozmowie na temat rynku artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czwarta-edycja-spotkan-regionalnych-piap-za-nami,33659,artykul.html

Przemowy ekspertów zawierały wszystkie niezbędne strategie i narzędzia, które służą jak najlepszemu wykorzystaniu potencjału produktowego firm. Przedstawione zostały także narzędzia biznesowe, które używane są obecnie przez największe krajowe i światowe marki.

Spotkania odbyły się w dwóch lokalizacjach: w Chorzowie i w Gdyni. Na spotkania zostali zaproszeni zarówno Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe, jak i firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2018 roku.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 123 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone