logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czworonożni przyjaciele małych pacjentów: mural w Centrum Zdrowia Dziecka

  PR 04.09.2019, przeczytano 1517 razy
ilustracjastrzałka

Małych pacjentów, oczekujących na wizytę w poradniach specjalistycznych Centrum Zdrowia Dziecka, witają niezwykli przyjaciele. To radosne psy i koty, które dzięki firmie Butcher’s Pet Care, pojawiły się na ścianach korytarza. Mural to najnowszy projekt realizowany na rzecz CZD, w który włączyła się brytyjska firma, produkująca naturalną karmę dla psów i kotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czworonozni-przyjaciele-malych-pacjentow%3A-mural-w-centrum-zdrowia-dziecka,383823,artykul.html

Oczekiwanie na wizytę w poradni specjalistycznej to często czas wypełniony niepewnością. Potęguje się ona szczególnie wówczas, kiedy pacjentem jest dziecko. Dlatego też korytarz, który prowadzi do gabinetu lekarskiego, powinien być spokojną przystanią, w której myśli dzieci i towarzyszących im dorosłych, mogą kierować się ku pozytywnym i dobrym emocjom. Taki właśnie korytarz powstał w Centrum Zdrowia Dziecka. Na jego ścianach pojawiły się radosne psy i koty, z których płynie dobra energia. Czworonożni przyjaciele ciepło witają małych pacjentów i ich opiekunów, sprawiają też, że na ich twarzach pojawia się uśmiech.

ilustracjastrzałka

- Większość z nas uśmiecha się na widok psów i kotów. Zwłaszcza jeśli są one radosne i pełne energii. A uśmiech to jedna z metod, która pozwala przetrwać trudne chwile, ale również przyspieszyć powrót do zdrowia. Nie wszędzie jednak można wprowadzać zwierzęta. Przychodnie specjalistyczne Centrum Zdrowia Dziecka są takimi właśnie miejscami. Okazało się jednak, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wspólnymi siłami stworzyliśmy przestrzeń, w której zwierzęta są obecne. Mamy nadzieję, że radosne pyszczki naszych czworonożnych przyjaciół, którzy witają małych pacjentów, sprawią, że łatwiej będzie im przetrwać często bardzo stresujące chwile – mówi Piotr Chmielecki, Head of Brand w Butcher’s Pet Care.

ilustracjastrzałka

Butcher’s Pet Care to rodzinna brytyjska firma, produkująca naturalne karmy dla psów i kotów. Jej historia sięga końca lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. To wówczas powstało małe rodzinne przedsiębiorstwo, które wyspecjalizowało się w produkcji wysokiej jakości karmy dla zwierząt domowych, opartej tylko o naturalne, gwarantujące zdrowie czworonogów, składniki. W ciągu ostatnich dziesięcioleci firma rozwinęła swoją działalność i stała się podmiotem międzynarodowym. Stało się to możliwe dzięki niezmiennej trosce o jakość oferowanych produktów. Rozwojowi działalności biznesowej firmy towarzyszy zaangażowanie w działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednym z nich jest współpraca z Centrum Zdrowia Dziecka.

ilustracjastrzałka

- Filarem działalności naszej firmy jest troska o zdrowie naszych czworonożnych przyjaciół. To z myślą o nich i ich kondycji, ale również o komforcie ich właścicieli, tworzymy najwyższej jakości karmy. Ale równocześnie chcemy tworzyć przyjazne środowisko dla wszystkich właścicieli i miłośników psów oraz kotów, a tym samym pokazywać, że zwierzęta wnoszą w nasze życie wiele pozytywnej energii. Zasada ta przyświecała nam również podczas realizacji naszego najnowszego projektu. Mamy nadzieję, że murale, które dzięki nam powstały, wniosą wiele radości w życie małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka – podsumowuje Piotr Chmielecki.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Butcher’s Pet Care

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764