logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Czy lato to dobra aura dla social media i digital marketingu?

  PR 21.05.2014, przeczytano 1517 razy

Temperatura na termometrach coraz wyższa, co z jednej strony cieszy, a z drugiej może wprowadzać w zastanowienie nad sensownością działań w social media. Czy skuszeni ładną pogodą odbiorcy będą dostępni dla nas w świecie online? Czy nasze komunikaty w związku z tym będą miały szansę na odpowiedź?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czy-lato-to-dobra-aura-dla-social-media-i-digital-marketingu,21704,artykul.html

Wydawać by się mogło, że nadchodzi okres posuchy dla specjalistów od digital marketingu. Nasi odbiorcy albo wyjeżdżają albo zwyczajnie nie spędzają tyle czasu przed komputerem jak wcześniej. Jest to po części prawda, któż by nie wybrał słonecznego wypoczynku na zewnątrz w opozycji do ekranu monitora?

Warto jednak pamiętać, że okoliczności naszych działań nie powinny być przeszkodą, a jedynie nas inspirować. Lato bowiem to doskonały okres na urozmaicenie naszych przedsięwzięć. Można wymienić dwa sposoby, które przechylą szalę na naszą korzyść.

Event marketing

Ciepła aura z pewnością daje wiele możliwości w zakresie planowania eventów na świeżym powietrzu, które są dość trudne do realizacji wczesną wiosną lub jesienią ze względu na dużą zmienność warunków pogodowych. A szkoda, ponieważ tego typu wydarzenia mają bardzo duży potencjał aby zaangażować przypadkowych odbiorców. Możliwości ograniczone są jedynie przez budżet, a każdą akcję można z powodzenie promować za pomocą social media. Takie wzajemne uzupełnianie się świata offline i online z pewnością zaowocuje zwiększeniem zaangażowania wśród fanów.

Aplikacje mobilne

Social media to nie tylko komputer. Platformy społecznościowe dostępne są na smartphone'ach i tabletach, dzięki czemu użytkownicy mogą być w stale w naszym zasięgu. Musimy jednak czymś ich przyciągnąć i powiązać ich zainteresowanie nowymi technologiami z naszą marką. Na ratunek przychodzą różnego rodzaju aplikacje mobilne, które mogą mieć różnorakie funkcje. Można stworzyć aplikację konkursową, która pozwala na przesyłanie zdjęć z wakacji i tym samym wygrywanie atrakcyjnych nagród. Można też połączyć te narzędzia z eventami objazdowymi i informować fanów o aktualnym miejscu odbywania się imprezy. - radzi Bartłomiej Pałacki, Social Media Manager GRUPA 365NET.

Nie należy oczywiście zmieniać dotychczasowej strategii, jedynie ją zmodyfikować. Pamiętajmy o tym, że nasi odbiorcy to często indywidualiści, więc obserwujmy i wyciągajmy wnioski, a na pewno odniesiemy sukces niezależnie od warunków zewnętrznych.

Źródło: GRUPA 365NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764