logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Czy lato to dobra aura dla social media i digital marketingu?

  PR 21.05.2014, przeczytano 1504 razy

Temperatura na termometrach coraz wyższa, co z jednej strony cieszy, a z drugiej może wprowadzać w zastanowienie nad sensownością działań w social media. Czy skuszeni ładną pogodą odbiorcy będą dostępni dla nas w świecie online? Czy nasze komunikaty w związku z tym będą miały szansę na odpowiedź?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czy-lato-to-dobra-aura-dla-social-media-i-digital-marketingu,21704,artykul.html

Wydawać by się mogło, że nadchodzi okres posuchy dla specjalistów od digital marketingu. Nasi odbiorcy albo wyjeżdżają albo zwyczajnie nie spędzają tyle czasu przed komputerem jak wcześniej. Jest to po części prawda, któż by nie wybrał słonecznego wypoczynku na zewnątrz w opozycji do ekranu monitora?

Warto jednak pamiętać, że okoliczności naszych działań nie powinny być przeszkodą, a jedynie nas inspirować. Lato bowiem to doskonały okres na urozmaicenie naszych przedsięwzięć. Można wymienić dwa sposoby, które przechylą szalę na naszą korzyść.

Event marketing

Ciepła aura z pewnością daje wiele możliwości w zakresie planowania eventów na świeżym powietrzu, które są dość trudne do realizacji wczesną wiosną lub jesienią ze względu na dużą zmienność warunków pogodowych. A szkoda, ponieważ tego typu wydarzenia mają bardzo duży potencjał aby zaangażować przypadkowych odbiorców. Możliwości ograniczone są jedynie przez budżet, a każdą akcję można z powodzenie promować za pomocą social media. Takie wzajemne uzupełnianie się świata offline i online z pewnością zaowocuje zwiększeniem zaangażowania wśród fanów.

Aplikacje mobilne

Social media to nie tylko komputer. Platformy społecznościowe dostępne są na smartphone'ach i tabletach, dzięki czemu użytkownicy mogą być w stale w naszym zasięgu. Musimy jednak czymś ich przyciągnąć i powiązać ich zainteresowanie nowymi technologiami z naszą marką. Na ratunek przychodzą różnego rodzaju aplikacje mobilne, które mogą mieć różnorakie funkcje. Można stworzyć aplikację konkursową, która pozwala na przesyłanie zdjęć z wakacji i tym samym wygrywanie atrakcyjnych nagród. Można też połączyć te narzędzia z eventami objazdowymi i informować fanów o aktualnym miejscu odbywania się imprezy. - radzi Bartłomiej Pałacki, Social Media Manager GRUPA 365NET.

Nie należy oczywiście zmieniać dotychczasowej strategii, jedynie ją zmodyfikować. Pamiętajmy o tym, że nasi odbiorcy to często indywidualiści, więc obserwujmy i wyciągajmy wnioski, a na pewno odniesiemy sukces niezależnie od warunków zewnętrznych.

Źródło: GRUPA 365NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Branża SEO z perspektywy międzynarodowej - Whitepress publikuje wyniki raportu
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Na jakie kwestie prawne muszą zwrócić uwagę przedsiębiorcy odtwarzający muzykę w celach komercyjnych
Odkryj tajemnicę, która przemawia zarówno do twoich uszu, jak i twojego portfela. Muzyka w biznesie to nie tylko przyjemność, to także kwestia prawna, która może wpłynąć na przyszłość twojej firmy. W naszym artykule zgłębiamy świat licencjonowania muzyki, z naciskiem na to, co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, aby uniknąć fałszywych nut i...
5 pytań, jakie warto zadać freelancerowi przed rozpoczęciem współpracy
Z możliwości outsourcingu zleceń korzysta coraz więcej firm. W Polsce w 2022 roku współpracę z niezależnymi specjalistami nawiązywały przede wszystkim mikroprzedsiębiorstwa (42,6 proc.) i małe oraz średnie firmy (35,8 proc.). Mimo to dla wielu przedsiębiorców, którzy dotychczas nie korzystali z usług freelancerów, taka forma outsourcingu może wydawać...
Student na freelance – czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie
Studiowanie stanowi finansowe wyzwanie dla większości młodych ludzi. Według Warszawskiego Instytutu Bankowości polski student wydaje miesięcznie na swoje utrzymanie 3867,06 zł. Nic więc dziwnego, że studenci często zmuszeni są do podjęcia pracy. Jednak doświadczenie w sklepie czy gastronomi niekoniecznie będzie przydatne w budowaniu umiejętności do pracy w wyuczonym zawodzie....
Marki są coraz bardziej świadome tego, że bez połączenia się ze światem mediów społecznościowych nie mogą istnieć. Nie wystarczy jednak stworzyć swojego kanału w “socialach” i liczyć na krociowe zyski. Trzeba korzystać z pracy tych, którzy najlepiej odnajdują sie w internecie – z influencerów. Wiedzą to już nie tylko sprzedający w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764