logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czy możesz sam zostać marketerem swojego biznesu? Bezpłatne warsztaty

  PR 22.06.2018, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Agencje marketingowe oferują pełen wachlarz środków wspierających rozwój firmy klienta. Jest to jednak kolejny wydatek, który musi objąć budżet firmy. Czy można go ograniczyć? W jaki sposób zostać marketerem własnego przedsiębiorstwa? Już w najbliższą środę, 27 czerwca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty networkingowe nt. marketingu w małych przedsiębiorstwach, które poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czy-mozesz-sam-zostac-marketerem-swojego-biznesu-bezplatne-warsztaty,36989,artykul.html

Ceny panujące na polskim rynku agencji marketingowych znacznie się wahają. Za sam projekt logo można zapłacić 50 zł, ale też przeszło 21 000 zł. Wśród usług pełnionych przez agencje marketingowe wymienić można m.in. prowadzenie fanpage’a, obsługa systemu reklamowego Google AdWords, pozycjonowanie, obsługa strony www czy zarządzanie reklamą online oraz outdoor. Nie zawsze jednak mikro oraz małe przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na rzecz fachowego marketingu. Zatem, czy można samemu zostać marketerem swojego przedsiębiorstwa?

Sztuka prowadzenia biznesu idzie w parze z wdrażaniem skutecznej komunikacji marketingowej. Nie oznacza to jednak, że mikro- oraz małe przedsiębiorstwa skazane są na korzystanie z usług agencji marketingowych, zwłaszcza, że zazwyczaj z ich usług korzystają rynkowi giganci. Odpowiednie budowanie marki osobistej może stać się motorem napędowym biznesu, zatem jak się do tego zabrać? Jakich kanałów komunikacji używać, aby osiągać zamierzone cele? Szereg działań, na które składają się m.in. fokusowanie na cenne znajomości, określenie hierarchii potrzeb i celów czy trafna ocena sytuacji, mogą stać się przyczyną szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa.

Czy faktycznie marketing w małej firmie bez konieczności zatrudniania dodatkowego zespołu czy angażowania agencji jest możliwy? W jaki sposób to zrobić? Jakich błędów nie popełnić? Już w najbliższą środę, 27 kwietnia o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty poświęcone marketingowi w mikro oraz małych przedsiębiorstwach. Spotkanie poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy, działającej w obszarze social media. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają trendy marketingowe panujące w 2018 roku oraz będą mieli szansę wziąć udział w analizie swoich przedsiębiorstw pod kątem omówionej tematyki.

Źródło: Lightscape

www.lightscape.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764