logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czy możesz sam zostać marketerem swojego biznesu? Bezpłatne warsztaty

  PR 22.06.2018, przeczytano 646 razy
ilustracjastrzałka

Agencje marketingowe oferują pełen wachlarz środków wspierających rozwój firmy klienta. Jest to jednak kolejny wydatek, który musi objąć budżet firmy. Czy można go ograniczyć? W jaki sposób zostać marketerem własnego przedsiębiorstwa? Już w najbliższą środę, 27 czerwca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty networkingowe nt. marketingu w małych przedsiębiorstwach, które poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czy-mozesz-sam-zostac-marketerem-swojego-biznesu-bezplatne-warsztaty,36989,artykul.html

Ceny panujące na polskim rynku agencji marketingowych znacznie się wahają. Za sam projekt logo można zapłacić 50 zł, ale też przeszło 21 000 zł. Wśród usług pełnionych przez agencje marketingowe wymienić można m.in. prowadzenie fanpage’a, obsługa systemu reklamowego Google AdWords, pozycjonowanie, obsługa strony www czy zarządzanie reklamą online oraz outdoor. Nie zawsze jednak mikro oraz małe przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na rzecz fachowego marketingu. Zatem, czy można samemu zostać marketerem swojego przedsiębiorstwa?

Sztuka prowadzenia biznesu idzie w parze z wdrażaniem skutecznej komunikacji marketingowej. Nie oznacza to jednak, że mikro- oraz małe przedsiębiorstwa skazane są na korzystanie z usług agencji marketingowych, zwłaszcza, że zazwyczaj z ich usług korzystają rynkowi giganci. Odpowiednie budowanie marki osobistej może stać się motorem napędowym biznesu, zatem jak się do tego zabrać? Jakich kanałów komunikacji używać, aby osiągać zamierzone cele? Szereg działań, na które składają się m.in. fokusowanie na cenne znajomości, określenie hierarchii potrzeb i celów czy trafna ocena sytuacji, mogą stać się przyczyną szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa.

Czy faktycznie marketing w małej firmie bez konieczności zatrudniania dodatkowego zespołu czy angażowania agencji jest możliwy? W jaki sposób to zrobić? Jakich błędów nie popełnić? Już w najbliższą środę, 27 kwietnia o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty poświęcone marketingowi w mikro oraz małych przedsiębiorstwach. Spotkanie poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy, działającej w obszarze social media. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają trendy marketingowe panujące w 2018 roku oraz będą mieli szansę wziąć udział w analizie swoich przedsiębiorstw pod kątem omówionej tematyki.

Źródło: Lightscape

www.lightscape.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764