logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Czy reklama w internecie atakuje klienta?

Strona 1/6  1 2 3 ... 6

| 19.03.2003 10:03

Nie wydaje się Wam że reklama w internecie troszkę za bardzo "atakuje" klienta? Ja osobiście nie cierpię kiedy włączam WP a na całym ekranie pojawia mi się reklama jakiegoś "badziewia" i muszę szukać X żeby go wyłączyć.

-----------------

Michał Częstochowa
POZDRAWIAM

avatar użytkownika
+ + + + +

Częstochowa
wiadomości: 352
w Signs.pl od 18.11.2002
IP: 213.25.14.XXX

| 19.03.2003 13:03

no ghosty sa niefajne, ale cóz prawa rynku co powiesz na reklamy w tv... to jest dopiero hardcore!!!

avatar użytkownika
?

Kraków
wiadomości: 2
w Signs.pl od 19.03.2003
IP: 62.233.163.XXX

| 26.07.2011 14:07

Reklamy w Internecie są coraz bardziej agresywne, przez co często zniechęcają klienta, miliony wyskakujących okienek irytują, więc lubię wchodzić na portale, gdzie czuję się "bezpieczna". Sama pracuję przy portalu promującym firmy (Apage, SPAMtanas), ale nigdy nie zgodzimy się na sprzedaż wyskakujących reklam na naszej stronie, żeby nie denerwować naszych Użytkowników.

"Sukces w największej mierze zależy od podejścia do klienta."

(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 26.07.2011 12:49)

avatar użytkownika
+

Bydgoszcz
wiadomości: 17
w Signs.pl od 26.07.2011
IP: 95.49.66.XXX

| 26.07.2011 14:07

Najbardziej denerwującą formą reklamy w internecie jest kryptoreklama uprawiana najczęściej na forach dyskusyjnych. W tym wypadku ofiary takiej działalności (właściciele i użytkownicy serwisów) mogą mieć jednak tę satysfakcję, że działania takie przynoszą często zupełnie odwrotny skutek.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8375
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.29.161.XXX

| 26.07.2011 15:07

redakcja, 2011-07-26 14:48
Najbardziej denerwującą formą reklamy w internecie jest kryptoreklama uprawiana najczęściej na forach dyskusyjnych. W tym wypadku ofiary takiej działalności (właściciele i użytkownicy serwisów) mogą mieć jednak tę satysfakcję, że działania takie przynoszą często zupełnie odwrotny skutek.


To prawda, chociaż niektóre firmy zajmujące się marketingiem szeptanym są bardzo profesjonalne w tym co robią i ciężko się "połapać" kiedy mamy do czynienia z kryptoreklamą. Jednak zgadzam się z przedmówcą, że tego typu działania prowadzone nieumiejętnie mogą podchodzić pod Black PR.

"Sukces w największej mierze zależy od podejścia do klienta."

(Wiadomość zmodyfikowana przez: makowka4 dnia 26.07.2011 13:12)

avatar użytkownika
+

Bydgoszcz
wiadomości: 17
w Signs.pl od 26.07.2011
IP: 95.49.66.XXX

| 26.07.2011 15:07

Mnie zawsze zastanawia, co za "specjaliści" smażą takie wkurzające rzeczy (i biorą za to niezłą kasę). Ktoś im powiedział na jakimś weekendowym kursie, że "nieważne co i jak, ważne żeby mówili/widzieli" - no i eksploatują tę głęboką myśl bezmyślnie. Większość konsumentów wkurza i odpycha taka reklama, podobnie jak spam przychodzący pocztą (zwłaszcza na tlenie), którego nie da się usunąć jednym kliknięciem, trzeba to zrobić dwa razy.
Podobnym kwiatuszkiem z marketingowych szkoleń jest mówienie (prawie) po imieniu, bo to wg "specjalistów" zacieśnia kontakt. Dzwoni do mnie pierwszy raz w życiu taka nastolatka z call-service i szczebioce radośnie od razu: Dzień dobry panie jerzy, jak pan się dzisiaj czuje panie jerzy, był pan ze stolcem panie jerzy bo mam dla pana, panie jerzy, świetną propozycję......
A ja k. jestem już dziadkiem i sobie nie życzę

(Wiadomość zmodyfikowana przez: jerzyk dnia 26.07.2011 13:39)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2424
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 87.101.35.XXX

| 26.07.2011 16:07

makowka4, 2011-07-26 15:12
To prawda, chociaż niektóre firmy zajmujące się marketingiem szeptanym są bardzo profesjonalne w tym co robią i ciężko się "połapać" kiedy mamy do czynienia z kryptoreklamą. Jednak zgadzam się z przedmówcą, że tego typu działania prowadzone nieumiejętnie mogą podchodzić pod Black PR.


Świetnie że się rozumiemy, mam nadzieję, że nie będziemy musieli kasować więcej Twoich postów?

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8375
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.29.161.XXX

| 27.07.2011 15:07

redakcja, 2011-07-26 16:14
makowka4, 2011-07-26 15:12
To prawda, chociaż niektóre firmy zajmujące się marketingiem szeptanym są bardzo profesjonalne w tym co robią i ciężko się "połapać" kiedy mamy do czynienia z kryptoreklamą. Jednak zgadzam się z przedmówcą, że tego typu działania prowadzone nieumiejętnie mogą podchodzić pod Black PR.


Świetnie że się rozumiemy, mam nadzieję, że nie będziemy musieli kasować więcej Twoich postów?


Prawdę powiedziawszy, nawet nie wiedziałam, że prowadzenie badań na forum zaliczacie do kryptoreklam. Zależało mi na zebraniu opinii innych osób, gdybym chciała reklamować nasz serwis, robiłabym to w inny sposób. Uważam też, że umieściłam post we właściwym miejscu. Więc nie rozumiem do tej pory dlaczego został usunięty. No ale Wy tu rządzicie.

"Sukces w największej mierze zależy od podejścia do klienta."

(Wiadomość zmodyfikowana przez: makowka4 dnia 27.07.2011 13:27)

avatar użytkownika
+

Bydgoszcz
wiadomości: 17
w Signs.pl od 26.07.2011
IP: 79.191.60.XXX

| 27.07.2011 15:07

jerzyk, 2011-07-26 15:38
Podobnym kwiatuszkiem z marketingowych szkoleń jest mówienie (prawie) po imieniu, bo to wg "specjalistów" zacieśnia kontakt. Dzwoni do mnie pierwszy raz w życiu taka nastolatka z call-service i szczebioce radośnie od razu: Dzień dobry panie jerzy, jak pan się dzisiaj czuje panie jerzy, był pan ze stolcem panie jerzy bo mam dla pana, panie jerzy, świetną propozycję......

(Wiadomość zmodyfikowana przez: jerzyk dnia 26.07.2011 13:39)


Hm, ciekawa jestem takich szkoleń, to świadczy tylko o braku profesjonalizmu osób, które owe szkolenia prowadzą Co do wyrażenia: "Panie Jerzy", to jest to po pierwsze wyraz szacunku do osoby z którą się rozmawia, a po drugie chcemy mieć pewność, że rozmawiamy z odpowiednią osobą. Kiedyś pracowałam w telemarketingu i wiem, że bezosobowe odnoszenie się do klienta nie jest również mile widziane, więc wydaje mi się, że tego typu przywitanie jest najbardziej odpowiednie. Po imieniu byłoby wtedy, gdyby ktoś do Pana zadzwonił i powiedział "Dzień dobry Jerzy"

-----------------
"Sukces w największej mierze zależy od podejścia do klienta."

avatar użytkownika
+

Bydgoszcz
wiadomości: 17
w Signs.pl od 26.07.2011
IP: 79.191.60.XXX

Pawel_Trynka Pawel_Trynka | 27.07.2011 16:07

makowka4, 2011-07-26 15:12

... Jednak zgadzam się z przedmówcą, że tego typu działania prowadzone nieumiejętnie mogą podchodzić pod Black PR.


Gorzej, jeśli userzy się połapią, mogą niechcący zamieścić komentarz w stylu "Nie polecam firmy xxxx.pl - szwagier ciotecznego brata stryjka ze strony teściowej mówił, że syn jego dobrego znajomego mówił, że nie mają najlepszej opinii, gdyż ścieżka reklamacji nie istnieje" - sprawdza się jako świetne narzędzie pozycjonerskie i szukając później frazy "xxxx.pl opinie" można się ciut zdziwić

Pawel_Trynka

Strona 1/6  1 2 3 ... 6
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764