logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Czy warto docenić Snapchat?

  PR 18.03.2017, przeczytano 568 razy

Snapchat nie przestaje śledzić najnowszych trendów w mediach społecznościowych, dlatego zmienia się z prędkością światła. Jeżeli 2015 był rokiem Instagrama, 2016 to prawdopodobnie rok Snapchata. Do kogo będzie należał 2017? Okaże się już wkrótce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czy-warto-docenic-snapchat,31849,artykul.html

Dzięki wzrostowi 400% odsłon wideo od zeszłego roku, Snapchat zwiększył zaangażowanie publiczności. Coraz częściej odbiorcami się nie tylko nastolatki, ale również młode osoby dorosłe. Nie tylko liczby mówią o tym, że serwis każdego dnia jest coraz większy, ale również rosnące zainteresowanie użytkowników i marek, które ciągle szukają nowych sposobów na wyrażenie siebie za pomocą serwisu.

Co jednak sprawia, że Snapchat jest wyjątkowy i dlaczego warto go docenić w mediach społecznościowych?

Gotowość na zmiany

Snapchat znacząco zmienił się od momentu, kiedy po raz pierwszy o nim usłyszeliśmy. W inny sposób postrzega siebie oraz swoje możliwości. Firma zdaje się rozumieć, że teraz może wprowadzać nowe funkcje, nie koncentrując się wyłącznie na zabawie i komunikacji. To pierwszy krok do sukcesu.

Nie ma potrzeby, aby ograniczać publiczność

Serwis rozpoczął swoją działalność jako nowa funkcja skierowana do nastolatków i młodych dorosłych. Zaczął sobie jednak zdawać sprawę, że nie ma potrzeby, aby zawężać grupę odbiorców. Snapchat jest obecnie najbardziej popularny wśród Millenialsów, ale coraz częściej korzysta z niego starsza publiczność, która stara się zrozumieć jego popularność, ciesząc się natychmiastową komunikacją i zabawnymi filtrami. 

Więcej dla odbiorców

Gdy Snapchat zdał sobie sprawę, które filtry cieszyły się dużym powodzeniem, zaczął dawać więcej z nich odbiorcom. Dzisiaj wydaje się, że dodawanie filtrów jest jednym z ulubionych wyborów użytkowników.

- Snapchat chce się ciągle zmieniać, dodawać funkcje obejmujące nowe filtry lub innowacje w sposobie komunikowania. Jego starania o użytkowników nie idą na marne, bo zaciekawieni wracają po więcej – mówi Tomasz Orzechowski, Prezes Zarządu 365agencja. - 54% użytkowników sprawdza aplikację codziennie – dodaje.

Oparcie na nietrwałości

Kluczem do sukcesu Snapchata było skupienie się na nietrwałości. Firma dążyła do tego, by użytkownicy codziennie sprawdzali aplikację, zdając sobie sprawę, że treść snapa zniknie w ciągu najbliższych 24 godzin.

Obietnice nabycia

Snapchat kupuje Bitstrips, czyli popularne narzędzie do tworzenia rysunkowych postaci, za 100 milionów dolarów. Rozwinięcie możliwości zabawy z bitmoji może pomóc platformie w zwiększeniu zaangażowania i lojalności użytkowników.


Zmiana komunikacji

Snapchat aktualizuje Czat 2.0, czyli wersję serwisu umożliwiającego przekazywanie wiadomości. Ma przy tym nadzieję, że zmiana przyczyni się do zwiększenia liczby użytkowników. Umożliwia także łączenie wiadomości tekstowych z przesyłaniem naklejek, wiadomościami głosowymi i połączeniami wideo. Dobór takich usług przypomina rozwiązania komunikacyjne charakterystyczne dla Facebooka.

Zwiększanie popularności marek

Gdy platforma odkryła swój potencjał biznesowy, jest w stanie jeszcze bardziej się rozwijać. Rozwój marketingu mobilnego oraz trend związany z pełnoekranową pionową reklamą sprawiają, że Snapchat staje się bardzo atrakcyjny dla wszystkich kreatywnych marek poszukujących kolejnej platformy, dzięki której skutecznie dotrze do odbiorców.

Z ponad 100 milionami aktywnych użytkowników i obietnicą szybkiego rozwoju swoich możliwości analitycznych, Snapchat naprawdę rośnie w siłę. Każdy marketer, który chce wyprzedzać trendy, zauważa potencjał platformy i próbuje się w niej zaprezentować, zanim wyprzedzi go konkurencja.

Zachowanie zabawy

Snapchat stał się popularny ze względu na zapewnienie zabawy oraz bezpośrednią komunikację między użytkownikami. Z tego względu marki korzystające z oferty reklamowej serwisu zaczęły tworzyć kolorowe, unikalne i ciekawe treści. Aspekt zabawy pozostaje. To właśnie on stał się powodem uzależnienia od serwisu wielu młodych osób.

Źródło: 365agencja

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej
Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764