logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Czym zaoczkować banner?

   23.08.2004, przeczytano 7910 razy

Mam pytanie dotyczące oczkowania bannera - czym i jak zaoczkować banner (gdzie szukać narzędzi do oczkowania)?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czym-zaoczkowac-banner,2336,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Poniżej proponowane rozwiązania:
1. Nabyć gotowy zaoczkowany banner.
2. Samodzielnie zaoczkować banner. Oczka i sprzęt można nabyć w lokalnej firmie dostarczającej materiały dla agencji reklamowych. Dostępne są oczka plastikowe w zasadzie nie wymagające żadnych narzędzi z wyjątkiem wykrojnika do otworów, lub oczka metalowe, do których warto mieć zabijak (dostępne w sklepie z artykułami metalowymi).
3. Zapytać dostawcę bannera lub producenta wydruku na bannerze o możliwość wykonania takiej usługi na miejscu. Usługę oczkowania na pewno wykona również lokalna zajmująca się plandekami samochodowymi.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Paweł Szambelan

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Najlepiej oczkami :-)

Najnowsze w tym dziale

Budżet marketingowy 2024. Czego nie powinno zabraknąć?
Ostatni kwartał roku to czas, w którym firmy zaczynają planować swoje działania marketingowe na 2024 rok. Optymalizacja budżetu oraz wybór odpowiednich strategii są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu. A ten ostatnio zmienia się z miesiąca na miesiąc, czy nawet z tygodnia na tydzień. Dlatego warto zastanowić się nad kilkoma istotnymi elementami, których nie...
Sezon świąteczny a rynek e-commerce: jak przyciągnąć klientów?
W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć najnowsze trendy i zoptymalizować swoje działania. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować cele w czwartym kwartale roku? 
Google Analytics 4:  wersja darmowa czy płatna?
Dane to paliwo dla rozwoju biznesu, a dobór odpowiedniego narzędzia do ich analizy jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Google Analytics 4 oferuje w tym zakresie wiele możliwości. Jaki potencjał oferuje podstawowa i zaawansowana wersja jednego z najpopularniejszych narzędzi do analizy danych? Jak dobrać odpowiednią do swoich potrzeb wersję GA4? Rozwiewamy wątpliwości z pomocą...
Strategia marketingowa w Black Friday
Dla przedsiębiorców na rynku e-commerce kluczem do sukcesu jest zrozumienie swoich klientów i zoptymalizowanie działań w okresach szczególnie sprzyjających zwiększaniu dochodów. Takim czasem bez wątpienia jest cały listopad, obfitujący w różnego rodzaju promocje sprzedażowe. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować swoje...
Ekspert obala mity o GA4
Google Analytics 4 to dla wielu osób wciąż nowość. Zmiana z dobrze znanego wszystkim Universal Analytics może budzić więc pewne obawy. Niezależnie od tego, czy już korzystasz z nowej wersji narzędzia, czy dopiero zamierzasz, z pewnością masz wiele pytań lub wątpliwości dotyczących jego funkcjonalności i sposobów użytkowania. Poniżej nasz ekspert obali najpopularniejsze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764