logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czym zaskoczy #Createasus tym razem?

  PR 04.11.2022, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka
Bastian Najdek

21 października po raz kolejny wystartował konkurs #CreateAsUs! To już 16. edycja projektu tworzonego przez najciekawszych rysowników i ilustratorów w kraju oraz markę ASUS. Za koncepcję kreatywną i realizację działań od 2016 roku odpowiedzialna jest agencja Socialyse, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czym-zaskoczy-createasus-tym-razem,397850,artykul.html

Przestrzeń, w której każdy może się wyrazić

#CreateAsUs wywodzi się z DNA marki ASUS, która od zawsze wyróżniała się rewolucyjnym podejściem, łącząc technologię z estetyką. Osią projektu jest konkurs kierowany do młodych twórców, tj. grafików, ilustratorów oraz rysowników, a do promocji zaangażowani są doświadczeni artyści, którzy tworząc swoją interpretację zadania kreatywnego zachęcają innych do eksperymentowania oraz odkrywania własnej ścieżki twórczej. Warto również podkreślić, że na przestrzeni kilkunastu edycji wybrani Ambasadorzy często sami byli laureatami #CreateAsUs, co pokazuje, że projekt pomaga często postawić pierwszy krok w karierze.

#CreateAsUs to jednak nie tylko konkurs, to niejako platforma, która ma łączyć, pozwalać na eksperymentowanie oraz poznawanie wielu wymiarów działalności na styku różnych spojrzeń.

– Naszym głównym celem jest inspirowanie młodych ludzi do wykorzystywania w swojej twórczości najnowszych technologii marki ASUS w myśl nazwy projektu #CreateAsUs - twórz tak jak my, kreuj tak jak my, korzystaj z technologii, tak jak my – mówi Paulina Michalik, PC Marketing Manager w ASUS Polska.

Obecność na ciekawych wydarzeniach, tj. Targach Plakatu, Grand Video Awards czy Festiwalu Fantastyki Pyrkon pozwala bezpośrednio wspierać młodych twórców poprzez liczne warsztaty offline i online, spotkania z Ambasadorami, wsparcie mentorskie i technologiczne.

Czas na rewolucję w tworzeniu, czyli 16. edycja konkursu #CreateAsUs

Tym razem motywem przewodnim akcji jest MY (R)EVOLUTION, czyli innowacyjna przestrzeń na pokazanie wszechobecnej zmiany zachodzącej zarówno w życiu, jak i w procesie twórczym. Konkurs opiera się na dwóch kategoriach, pierwszej (R)EWOLUCJA TECHNOLOGICZNA, która kierowana jest do doświadczonych ilustratorów oraz drugiej (R)EWOLUCJA ŻYCIA, skierowanej do osób zaczynających swoją przygodę z grafiką komputerową. Uczestnicy w swoich pracach muszą odnieść się do szeroko rozumianej rewolucji, pokazując ją, a jakże, w… rewolucyjny sposób. Zwycięzcy otrzymają laptopy ASUS Zenbook Pro 14 Duo OLED lub Vivobook Pro 15 OLED, ale to nie wszystko! Ich prace pojawią się również na Targach Plakatu, które odbędą się 4 grudnia w Warszawie przy Brackiej 25. Rewolucja w trakcie tej edycji jest nie tylko motywem przewodnim, ale również częścią akcji, ponieważ zaszły w niej pewne innowacyjne zmiany.

– 16 edycja konkursu jest rewolucyjna nie tylko pod kątem przygotowanego zadania, ale również doborem partnerów. Przy obecnej edycji podjęliśmy współpracę z newonce.net oraz Strefą Psyche Uniwersytetu SWPS, którzy wesprą promocyjnie naszą aktywację. Rewolucja technologiczna wybrzmiewa również za sprawą strony internetowej CreateAsUs, którą poddaliśmy całkowitemu odświeżeniu. Technologia jest nieodzownym elementem naszego życia. Właśnie dlatego dajemy ilustratorom przestrzeń na jej zobrazowanie – podkreśla Dominika Kalus, Account Executive w Socialyse, Havas Media Group.

Długoterminowa współpraca gwarancją wiarygodności i efektywności

Projekt #CreateAsUs wciąż się rozwija, pokazując, że otwarcie na innowacje, najlepsi specjaliści oraz powtarzalność w pewnych zakresach działań pozwala osiągnąć zamierzony cel.

– #CreateAsUs to kampania długofalowa. 6 lat temu stworzyliśmy coś innowacyjnego, czego jeszcze nie było na naszym rynku, co z pewnością pozwala wyróżnić markę ASUS na tle innych marek i pozwala nam czuć się liderem w pewnych obszarach komunikacji skierowanej do twórców. Bezpośrednie dotarcie do użytkowników, a co za tym idzie oddanie im głosu, dzielenie się wspólnymi doświadczeniami oraz stworzenie możliwości pokazania swoich umiejętności sprawia, że #CreateAsUs jest czymś więcej niż tylko zwykłym projektem. To kampania wizerunkowa, niestandardowa i nieszablonowa, która ewoluuje z roku na rok, wspierając twórców i angażując ich. Sukces każdej z edycji mierzymy na kilku płaszczyznach np. poprzez liczbę osób biorących udział w konkursie, użytkowników odwiedzających naszą stronę createasus.pl, czy czas spędzony na stronie. Staramy się nie mierzyć sukcesu poprzez zasięgi postów naszych ambasadorów, gdyż wspieramy młodych twórców, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową i są jeszcze micro influencerami – tak projekt opisuje Paulina Michalik, PC Marketing Manager w ASUS Polska.

– #CreateAsUs znacznie różni się od standardowych projektów. Przy wyborze Ambasadorów kierujemy się dopasowaniem danej osoby do tematyki konkretnej edycji, stylem tworzenia, kreatywnością i stopniem w jakim inspirują innych do działania. Chcemy, aby zaangażowane osoby czuły się częścią zaplanowanych działań i miały wolną rękę jeśli chodzi o opracowanie pomysłów wchodzących w ramach poszczególnych edycji. A ten etap jest możliwy do zrealizowania właśnie w przypadku długofalowej współpracy – dodaje Marcelina Szewczyk, Team Account Manager w Socialyse, Havas Media Group.

Wszyscy, którzy chcą dowiedzieć się więcej o projekcie #CreateAsUs lub pragną zmierzyć się z wyzwaniem konkursowym (prace można wysyłać do 20 listopada) powinni wejść na stronę www.createasus.pl.

ilustracjastrzałka

Alicja Zakrzewska

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764