logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czym zaskoczy #Createasus tym razem?

  PR 04.11.2022, przeczytano 584 razy
ilustracjastrzałka
Bastian Najdek

21 października po raz kolejny wystartował konkurs #CreateAsUs! To już 16. edycja projektu tworzonego przez najciekawszych rysowników i ilustratorów w kraju oraz markę ASUS. Za koncepcję kreatywną i realizację działań od 2016 roku odpowiedzialna jest agencja Socialyse, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czym-zaskoczy-createasus-tym-razem,397850,artykul.html

Przestrzeń, w której każdy może się wyrazić

#CreateAsUs wywodzi się z DNA marki ASUS, która od zawsze wyróżniała się rewolucyjnym podejściem, łącząc technologię z estetyką. Osią projektu jest konkurs kierowany do młodych twórców, tj. grafików, ilustratorów oraz rysowników, a do promocji zaangażowani są doświadczeni artyści, którzy tworząc swoją interpretację zadania kreatywnego zachęcają innych do eksperymentowania oraz odkrywania własnej ścieżki twórczej. Warto również podkreślić, że na przestrzeni kilkunastu edycji wybrani Ambasadorzy często sami byli laureatami #CreateAsUs, co pokazuje, że projekt pomaga często postawić pierwszy krok w karierze.

#CreateAsUs to jednak nie tylko konkurs, to niejako platforma, która ma łączyć, pozwalać na eksperymentowanie oraz poznawanie wielu wymiarów działalności na styku różnych spojrzeń.

– Naszym głównym celem jest inspirowanie młodych ludzi do wykorzystywania w swojej twórczości najnowszych technologii marki ASUS w myśl nazwy projektu #CreateAsUs - twórz tak jak my, kreuj tak jak my, korzystaj z technologii, tak jak my – mówi Paulina Michalik, PC Marketing Manager w ASUS Polska.

Obecność na ciekawych wydarzeniach, tj. Targach Plakatu, Grand Video Awards czy Festiwalu Fantastyki Pyrkon pozwala bezpośrednio wspierać młodych twórców poprzez liczne warsztaty offline i online, spotkania z Ambasadorami, wsparcie mentorskie i technologiczne.

Czas na rewolucję w tworzeniu, czyli 16. edycja konkursu #CreateAsUs

Tym razem motywem przewodnim akcji jest MY (R)EVOLUTION, czyli innowacyjna przestrzeń na pokazanie wszechobecnej zmiany zachodzącej zarówno w życiu, jak i w procesie twórczym. Konkurs opiera się na dwóch kategoriach, pierwszej (R)EWOLUCJA TECHNOLOGICZNA, która kierowana jest do doświadczonych ilustratorów oraz drugiej (R)EWOLUCJA ŻYCIA, skierowanej do osób zaczynających swoją przygodę z grafiką komputerową. Uczestnicy w swoich pracach muszą odnieść się do szeroko rozumianej rewolucji, pokazując ją, a jakże, w… rewolucyjny sposób. Zwycięzcy otrzymają laptopy ASUS Zenbook Pro 14 Duo OLED lub Vivobook Pro 15 OLED, ale to nie wszystko! Ich prace pojawią się również na Targach Plakatu, które odbędą się 4 grudnia w Warszawie przy Brackiej 25. Rewolucja w trakcie tej edycji jest nie tylko motywem przewodnim, ale również częścią akcji, ponieważ zaszły w niej pewne innowacyjne zmiany.

– 16 edycja konkursu jest rewolucyjna nie tylko pod kątem przygotowanego zadania, ale również doborem partnerów. Przy obecnej edycji podjęliśmy współpracę z newonce.net oraz Strefą Psyche Uniwersytetu SWPS, którzy wesprą promocyjnie naszą aktywację. Rewolucja technologiczna wybrzmiewa również za sprawą strony internetowej CreateAsUs, którą poddaliśmy całkowitemu odświeżeniu. Technologia jest nieodzownym elementem naszego życia. Właśnie dlatego dajemy ilustratorom przestrzeń na jej zobrazowanie – podkreśla Dominika Kalus, Account Executive w Socialyse, Havas Media Group.

Długoterminowa współpraca gwarancją wiarygodności i efektywności

Projekt #CreateAsUs wciąż się rozwija, pokazując, że otwarcie na innowacje, najlepsi specjaliści oraz powtarzalność w pewnych zakresach działań pozwala osiągnąć zamierzony cel.

– #CreateAsUs to kampania długofalowa. 6 lat temu stworzyliśmy coś innowacyjnego, czego jeszcze nie było na naszym rynku, co z pewnością pozwala wyróżnić markę ASUS na tle innych marek i pozwala nam czuć się liderem w pewnych obszarach komunikacji skierowanej do twórców. Bezpośrednie dotarcie do użytkowników, a co za tym idzie oddanie im głosu, dzielenie się wspólnymi doświadczeniami oraz stworzenie możliwości pokazania swoich umiejętności sprawia, że #CreateAsUs jest czymś więcej niż tylko zwykłym projektem. To kampania wizerunkowa, niestandardowa i nieszablonowa, która ewoluuje z roku na rok, wspierając twórców i angażując ich. Sukces każdej z edycji mierzymy na kilku płaszczyznach np. poprzez liczbę osób biorących udział w konkursie, użytkowników odwiedzających naszą stronę createasus.pl, czy czas spędzony na stronie. Staramy się nie mierzyć sukcesu poprzez zasięgi postów naszych ambasadorów, gdyż wspieramy młodych twórców, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową i są jeszcze micro influencerami – tak projekt opisuje Paulina Michalik, PC Marketing Manager w ASUS Polska.

– #CreateAsUs znacznie różni się od standardowych projektów. Przy wyborze Ambasadorów kierujemy się dopasowaniem danej osoby do tematyki konkretnej edycji, stylem tworzenia, kreatywnością i stopniem w jakim inspirują innych do działania. Chcemy, aby zaangażowane osoby czuły się częścią zaplanowanych działań i miały wolną rękę jeśli chodzi o opracowanie pomysłów wchodzących w ramach poszczególnych edycji. A ten etap jest możliwy do zrealizowania właśnie w przypadku długofalowej współpracy – dodaje Marcelina Szewczyk, Team Account Manager w Socialyse, Havas Media Group.

Wszyscy, którzy chcą dowiedzieć się więcej o projekcie #CreateAsUs lub pragną zmierzyć się z wyzwaniem konkursowym (prace można wysyłać do 20 listopada) powinni wejść na stronę www.createasus.pl.

ilustracjastrzałka

Alicja Zakrzewska

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
Rafał Lampasiak ponownie Jurorem w Mad Stars
Dyrektor strategiczny Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group) - Rafał Lampasiak, po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764