logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czym zaskoczy Gdynia Design Days 2021?

  PR 14.06.2021, przeczytano 640 razy
ilustracja
Fot. M.Szymonczyk

W tym roku czeka nas wyjątkowa edycja Gdynia Design Days. Wszystko to z powodu kilku nowych propozycji. Festiwal rusza już 3 lipca, w Gdyni oraz online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czym-zaskoczy-gdynia-design-days-2021,391888,artykul.html

Hybrydowe wystawy

Jak stworzyć wystawy atrakcyjne i odporne na pandemiczne ograniczenia? Okazuje się, że jest to możliwe, a nowa forma może nieść ze sobą wiele pozytywnych wartości. Wszystkie wystawy Gdynia Design Days będzie można oglądać przez witryny. Większość z nich zlokalizowana jest w przestrzeni miasta, część w budynku PPNT. Każda została zaprojektowana tak, aby jej odbiór w tej formie był komfortowy. W ten sposób wystawy można obejrzeć przy okazji spaceru, czy wracając znad morza. To  bezpieczna alternatywa dla tradycyjnych wystaw. Oglądane są na świeżym powietrzu, a lokalizacje rozsiane są na mapie Gdyni, co niweluje ryzyko gromadzenia się tłumów. Do wybranych punktów będzie można wejść z zachowaniem panujących obostrzeń. W tym roku, podobnie jak w poprzednim, wystawom będzie towarzyszyć wirtualny przewodnik. To idealne rozwiązanie dla dociekliwych i tych, którzy nie mogą odwiedzić Gdyni.

Spacery

Nowym punktem Gdynia Design Days są spacery kuratorskie. To uzupełnienie tegorocznych wystaw. Podczas spacerów będzie można bliżej przyjrzeć się wybranym projektom, uzupełnionym o komentarz kuratorki. W programie znalazł się także spacer, podczas którego uczestnicy będą trenować głębokie wyciszenie, relaks oraz wyzbycie się psychicznych i fizycznych obciążeń. To oferta idealnie skrojona na czasy, w których tak wiele osób potrzebuje wytchnienia. Co istotne, na spacery obowiązują zapisy ze względu na obostrzenia pandemiczne i konieczność zachowania limitu uczestników. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą przyjemnie i bezpiecznie spędzić czas poza domem.

Nowa strona internetowa, czyli nowe funkcjonalności

W tym roku ruszyła nowa strona Gdynia Design Days. To jednak nie tylko odmieniony wygląd, ale przede wszystkim nowe możliwości. Chcąc wziąć udział w wykładach lub Design talks Business Summit, należy stworzyć konto. To właśnie na stronie GDD dla zalogowanych uczestników będą dostępne wszystkie wydarzenia, w tym wykłady online. Co najważniejsze, strona daje możliwość zaplanowania festiwalu według własnych potrzeb poprzez dodawanie poszczególnych punktów z programu do swojego konta.

Ostatnie kilkanaście miesięcy to czas wyzwań – wyzwań, które mogą motywować do działania. Nawet kryzysowe sytuacje mogą prowadzić do znalezienia nowych rozwiązań, które w innych warunkach by nie powstały.

Źródło: PPNT Gdynia | Centrum Designu

www.gdyniadesigndays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764