20 sierpnia 2017 roku wystartowała promocja konsumencka „Czysta Kasa od Carex”. Każdy, kto dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki Carex i weźmie udział w losowaniu, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne, których łączna pula wynosi ponad 125 000 złotych. Promocja wsparta jest działaniami w social media oraz PR, a także materiałami POS.
Po sukcesie ubiegłorocznej loterii pieniężnej „Czysta Kasa od Carex”, marka posiadająca w swojej ofercie antybakteryjne mydła i żele do rąk, postanowiła zaskoczyć swoich konsumentów kolejną edycją promocji. Aby wziąć w niej udział należy w dniach 20 sierpnia - 31 października 2017 roku w ramach jednej transakcji dokonać zakupu dwóch dowolnych produktów Carex.
W miesiącach objętych promocją każdego dnia do wygrania jest 10 nagród po 100zł, co tydzień losowane są 3 nagrody o wartości 1 000 zł, a raz w miesiącu w ręce szczęśliwca trafi nagroda w wysokości aż 10 000 złotych!
Planując działania wspierające sprzedaż, w pierwszej kolejności zawsze staramy się słuchać głosu konsumentów – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex,– dlatego układamy je nie tylko zgodnie z trendami rynkowymi, ale przede wszystkim, odpowiadając na potrzeby sympatyków marki. Poprzednia edycja „Czystej Kasy od Carex” spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów, dlatego w tym roku postanowiliśmy powtórzyć sprawdzony, skuteczny mechanizm z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi. Nie bez powodu wybraliśmy również czas trwania promocji, czyli tuż przed sezonem jesiennych zachorowań – w tym czasie dbanie o prawidłową higienę rąk jest podstawowym sposobem zabezpieczenia się przed infekcjami.
Promocja będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja i360. Komunikację PR koordynuje agencja Tailor Made PR, a działania w mediach społecznościowych agencja Feno.
Źródło: Carex