logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czysta Moc: Wyborcza.biz obala mity o odnawialnych źródłach energii

  PR 02.12.2024, przeczytano 233 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz zainaugurowała projekt "Czysta Moc”, który będzie obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl składają się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował znany rysownik Andrzej Rysuje. Sponsorem akcji jest Respect Energy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czysta-moc%3A-wyborcza.biz-obala-mity-o-odnawialnych-zrodlach-energii-,406688,artykul.html

Redakcja serwisu Wyborcza.biz przez najbliższe miesiące będzie przygotowywać artykuły dotyczące trwającej rewolucji energetycznej: ponad milion polskich domów ma zamontowane panele fotowoltaiczne, powstaje coraz więcej wiatraków, szykujemy się do projektu offshore, czyli montażu turbin wiatrowych na Morzu Bałtyckim, od lat czekamy także na pierwszą polską elektrownię atomową. 

- Każda z tych inwestycji to wielkie pieniądze, wielka gra interesów i geopolityki, wszak każde źródło odnawialnej energii to wielkie zagrożenie dla naszych sąsiadów na wschodzie. Widzimy więc, ile dezinformacji i fake newsów jest rozsiewanych na temat wiatraków, samochodów elektrycznych, atomu czy nawet paneli fotowoltaicznych. Chcemy wywołać dyskusję na ich temat, ale opartą o fakty, a nie zabobony - podkreśla Sebastian Ogórek, szef serwisu Wyborcza.biz oraz działu ekonomicznego „Wyborczej”. 

Na projekt “Czysta Moc” składają się publikacje, infografiki, materiały wideo w serwisie Wyborcza.biz oraz artykuły na łamach papierowych wydań “Wyborczej”. Pierwszy z cyklu tekstów autorstwa Ireneusza Sudaka o energii z wiatraków i mitach na temat turbin wiatrowych można przeczytać na wyborcza.biz/biznes/7,179190,31491191,wiatraki-robia-disco-rzucaja-lodem-i-dymia-na-potege-obalamy.html.

- Jednym z priorytetów strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Respect Energy jest prowadzenie działań edukacyjnych dotyczących zmian klimatycznych oraz poszerzanie wiedzy na temat wiodącej roli odnawialnych źródeł energii w transformacji energetycznej. Cykl „Czysta Moc” idealnie wpisuje się w te założenia - podkreśla Sebastian Jabłoński, prezes Grupy Kapitałowej Respect Energy - sponsora projektu “Czysta Moc”. 

Do walki z fake newsami w ramach projektu “Czysta Moc” redakcja zaangażowała również twórcę znanego z rysunkowych żartów - Andrzeja Rysuje. Każdy z artykułów będzie uzupełniony pracą jego autorstwa. Projekt “Czysta Moc” potrwa do marca przyszłego roku.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764