logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

D35 w nowej odsłonie

  PR 09.06.2014, przeczytano 800 razy
ilustracja

Nowy demoreel D35 to tylko część działań rebrandingowych jednego z najbardziej nowoczesnych studiów postprodukcyjnych w Polsce. Zmieniła się nie tylko identyfikacja wizualna, czy strona www. Od końca maja studio funkcjonuje także pod nowym adresem na 1800 m2 postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/d35-w-nowej-odslonie,21876,artykul.html

Zmiana wizerunkowa wyznaczona została przez kolejny ważny etap w rozwoju D35. Nowe studio zlokalizowane w warszawskim SOHO Factory może śmiało konkurować z najlepszymi tego typu obiektami w Europie, czy na świecie.

Z kolei minimalistyczna formuła strony internetowej ma za zadanie w czytelny sposób przedstawić najważniejsze realizacje D35. W tym celu koncepcja kreatywna strony internetowej oparta została na formule blogowej, z licznymi showreels prezentującymi wybrane realizacje postprodukcyjne D35. Znajdziemy tu również 60 sekundowy spot z najważniejszych filmowych, reklamowych i telewizyjnych realizacji studia.

Typograficzna stylistyka nowego logotypu przełamana została kolorową rozetą, która wpisuje się w ideę brandingu D35 jako firmy wielowymiarowej, świadczącej kompleksowe usługi z zakresu pre i postprodukcji; każdy projekt: filmowy, reklamowy czy telewizyjny, to składowa wielu elementów, gdzie ważna jest zarówno kreatywność, jak i inżynierska precyzja czy wojskowa dyscyplina. Nowy logotyp idealnie dopasowuje się do każdego materiału marketingowego, ale tworzy także charakter firmy, która stawia na proste i funkcjonalne rozwiązania, jest nowoczesna, lubi jasny przekaz.

Propozycja oparcia identyfikacji o typografię i akcent kolorystyczny to pochodna analizy wizerunku firm związanych z branżą i oczekiwań odbiorców; wyszliśmy z założenia, że jeśli się zmieniać to na plus i odważnie; zmiana musi wnosić świeżość i być odzwierciedleniem idei po co firma się zmienia i co chce powiedzieć swoim klientom i partnerom – mówi Marcin Kryjom, prezes D35.

Źródło: D35

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764