
Nowy demoreel D35 to tylko część działań rebrandingowych jednego z najbardziej nowoczesnych studiów postprodukcyjnych w Polsce. Zmieniła się nie tylko identyfikacja wizualna, czy strona www. Od końca maja studio funkcjonuje także pod nowym adresem na 1800 m2 postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze.
Zmiana wizerunkowa wyznaczona została przez kolejny ważny etap w rozwoju D35. Nowe studio zlokalizowane w warszawskim SOHO Factory może śmiało konkurować z najlepszymi tego typu obiektami w Europie, czy na świecie.
Z kolei minimalistyczna formuła strony internetowej ma za zadanie w czytelny sposób przedstawić najważniejsze realizacje D35. W tym celu koncepcja kreatywna strony internetowej oparta została na formule blogowej, z licznymi showreels prezentującymi wybrane realizacje postprodukcyjne D35. Znajdziemy tu również 60 sekundowy spot z najważniejszych filmowych, reklamowych i telewizyjnych realizacji studia.
Typograficzna stylistyka nowego logotypu przełamana została kolorową rozetą, która wpisuje się w ideę brandingu D35 jako firmy wielowymiarowej, świadczącej kompleksowe usługi z zakresu pre i postprodukcji; każdy projekt: filmowy, reklamowy czy telewizyjny, to składowa wielu elementów, gdzie ważna jest zarówno kreatywność, jak i inżynierska precyzja czy wojskowa dyscyplina. Nowy logotyp idealnie dopasowuje się do każdego materiału marketingowego, ale tworzy także charakter firmy, która stawia na proste i funkcjonalne rozwiązania, jest nowoczesna, lubi jasny przekaz.
Propozycja oparcia identyfikacji o typografię i akcent kolorystyczny to pochodna analizy wizerunku firm związanych z branżą i oczekiwań odbiorców; wyszliśmy z założenia, że jeśli się zmieniać to na plus i odważnie; zmiana musi wnosić świeżość i być odzwierciedleniem idei po co firma się zmienia i co chce powiedzieć swoim klientom i partnerom – mówi Marcin Kryjom, prezes D35.
Źródło: D35