logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

D35 w nowej odsłonie

  PR 09.06.2014, przeczytano 824 razy
ilustracja

Nowy demoreel D35 to tylko część działań rebrandingowych jednego z najbardziej nowoczesnych studiów postprodukcyjnych w Polsce. Zmieniła się nie tylko identyfikacja wizualna, czy strona www. Od końca maja studio funkcjonuje także pod nowym adresem na 1800 m2 postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/d35-w-nowej-odslonie,21876,artykul.html

Zmiana wizerunkowa wyznaczona została przez kolejny ważny etap w rozwoju D35. Nowe studio zlokalizowane w warszawskim SOHO Factory może śmiało konkurować z najlepszymi tego typu obiektami w Europie, czy na świecie.

Z kolei minimalistyczna formuła strony internetowej ma za zadanie w czytelny sposób przedstawić najważniejsze realizacje D35. W tym celu koncepcja kreatywna strony internetowej oparta została na formule blogowej, z licznymi showreels prezentującymi wybrane realizacje postprodukcyjne D35. Znajdziemy tu również 60 sekundowy spot z najważniejszych filmowych, reklamowych i telewizyjnych realizacji studia.

Typograficzna stylistyka nowego logotypu przełamana została kolorową rozetą, która wpisuje się w ideę brandingu D35 jako firmy wielowymiarowej, świadczącej kompleksowe usługi z zakresu pre i postprodukcji; każdy projekt: filmowy, reklamowy czy telewizyjny, to składowa wielu elementów, gdzie ważna jest zarówno kreatywność, jak i inżynierska precyzja czy wojskowa dyscyplina. Nowy logotyp idealnie dopasowuje się do każdego materiału marketingowego, ale tworzy także charakter firmy, która stawia na proste i funkcjonalne rozwiązania, jest nowoczesna, lubi jasny przekaz.

Propozycja oparcia identyfikacji o typografię i akcent kolorystyczny to pochodna analizy wizerunku firm związanych z branżą i oczekiwań odbiorców; wyszliśmy z założenia, że jeśli się zmieniać to na plus i odważnie; zmiana musi wnosić świeżość i być odzwierciedleniem idei po co firma się zmienia i co chce powiedzieć swoim klientom i partnerom – mówi Marcin Kryjom, prezes D35.

Źródło: D35

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764