Studio filmowe D35 zajęło się pełną post-produkcją najnowszego spotu reklamowego Ministerstwa Spraw Zagranicznych „Polska. Spring into new”. Reklama powstała w ramach kampanii rządowej promującej Polskę w Europie Zachodniej. Premiera kampanii telewizyjnej w stacji CNN miała miejsce 3 czerwca br., spot będzie emitowany również w BBC, Eurosport i Sky News.
W 30-sto sekundowym spocie wyreżyserowanym przez Marka Dawida połączone zostały zdjęcia fotografa Chrisa Niedenthala, który jest jednocześnie jego narratorem , oraz obrazy ruchome ukazujące Polaków, jako naród pełen energii, żyjący w nowoczesnym i wolnym Państwie. Całość ma za zadanie pokazać zmiany jakie zaszły w Polsce w ostatnich 25 latach.
To był bardzo ciekawy projekt. Nieszablonowa postać Chrisa Niedenthala, ważne przesłanie, fantastyczny reżyser, z którym praca była czysta przyjemnością. Cieszę się, że mogliśmy brać udział w tym projekcie, tym bardziej, że rzadko zdarza się by polskie produkcje reklamowe miały możliwość tak mocno zaistnieć w ramówkach zachodnich telewizji. - mówi Marcin Kryjom z D35. - Odpowiadaliśmy za całą postprodukcję; pełną kolor korekcję, online i offline oraz przygotowanie plików emisyjnych dla poszczególnych stacji Niewątpliwym wyzwaniem był czas, który nas naglił, a musieliśmy połączyć obraz zbierany z czterech kamer. Dzisiaj efekt naszej pracy mogą oglądać widzowie nie tylko w Polsce.
Pomysł na zrealizowany przez agencję Saatchi&Saatchi spot został wyłoniony w drodze konkursu. Hasło i nowe logo promocyjne Polski to z kolei dzieło londyńskiego Saffon Brand Consultants.
Źródło: D35