logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

D3x: Nowa lustrzanka Nikona

   09.12.2008, przeczytano 908 razy

Nikon przedstawił swoją najnowszą cyfrową lustrzankę D3x, która jest następcą popularnego modelu D3. D3x wyposażono w sensor CMOS o rozdzielczości 24,5 Mpix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/d3x%3A-nowa-lustrzanka-nikona-,8197,artykul.html

Aparat posiada duży 3-calowy ekran LCD z funkcją Live View o rozdzielczości 920 tys. pikseli. Urządzenie dysponuje 51-punktowym autofocusem, wyjściem HDMI oraz procesorem obrazu EXPEED. Czułości ISO nowej lustrzanki to 100-1600 mieści się w zakresie 100 – 1600. Prędkość wykonywania zdjęć seryjnych w pełnej rozdzielczości to imponujące 5 klatek na sekundę.

Cena i termin dostępności D3x są jeszcze nieznane.

Źródło: Newlaunches

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764