logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Da Vinci i Duplo

  PR 16.09.2015, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim czasie park maszynowy Agencji Reklamowej Studio da Vinci z Bydgoszczy wzbogaciła falcerka DF-1200. Umożliwia ona firmie szybką realizację wysokiej jakości zleceń w zakresie introligatorni, co jest priorytetem tej drukarni cyfrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/da-vinci-i-duplo,25975,artykul.html

Własna drukarnia, to kolejny etap rozwoju Agencji Reklamowej Studio da Vinci. Powstała ona w 1998 roku Bydgoszczy i krok po kroku zdobywa rynek i klientów. Obecnie na swoim koncie odnotowuje setki projektów (m.in. dotyczących produkcji kalendarzy, materiałów promocyjnych, opakowań i szeregu innych), obsługując przede wszystkim klientów z województwa kujawsko-pomorskiego, ale również z innych regionów Polski. Jakiś czas temu firma postawiła na kompleksową obsługę swoich klientów - począwszy od wstępnego projektu danej pracy (czym zajmowała się od lat), skończywszy na realizacji końcowej – druku i oprawie. Wcześniej korzystała z usług firm zewnętrznych w tych ostatnich zakresach. Jednak jakiś czas temu postawiła na rozwój inwestując we własną drukarnię – tak, by móc wykonywać prace u siebie, na miejscu, aby mieć nad nimi większą kontrolę. 

„Nasi klienci oczekiwali bardzo krótkiego czasu realizacji zleceń – mówi Tomasz Kucharczyk, specjalista do spraw multimediów w firmie. - Czasami musiały być one realizowane niemal od ręki. Trudno zrealizować te oczekiwania mając nawet najlepszą współpracę z drukarniami zewnętrznymi, które mają swoje plany produkcyjne, gdzie trzeba ustawić się w kolejkę i czekać na swoją porę. Taką pracę trzeba było odebrać z drukarni tracąc na to kolejne godziny i zwiększając koszty (paliwo, czas pracy pracownika, który się tym zajmował), bo drukarnie, z którymi współpracowaliśmy mieszczą się w różnych miejscach. Nasi klienci jednak nie mogli czekać - więc musieliśmy zadbać o ich sprawną obsługę inwestując we własną drukarnię”

Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, bo nie tylko przyspieszył tu realizację zleceń, ale również przyniósł firmie oszczędności. 

Firma postawiła więc dwa lata temu na technologię cyfrową. W jej parku maszynowym znalazła się maszyna cyfrowa, która obecnie obsługuje wszystkie mniejsze nakłady (do 500 arkuszy w formacie powiększonym A3, w formacie poniżej A4 – do 1000 sztuk); przy większych Studio da Vinci nadal korzysta z zewnętrznych drukarń offsetowych. Jednak jak twierdzi Tomasz Kucharczyk, bez sprawnej obsługi w zakresie introligatorni firma nie byłaby obecnie w stanie zaspokoić oczekiwań zleceniodawców. Stąd pół roku temu zainwestowano tu w falcerkę – wybór padł na urządzenie Duplo - model DF- 1200

„Maszyna rozpoczęła pracę około pół roku temu i właściwie była pierwszym sprzętem w zakresie profesjonalnego wyposażenia naszej introligatorni; od razu miała znaczący udział w poprawie wydajności naszego zakładu. A taki cel nam przyświecał, kiedy rozpoczęliśmy poszukiwania falcerki. Firmę Duplo znaliśmy z targów – tam po raz pierwszy poznaliśmy jej ofertę. Przyglądaliśmy się jej z uwagą, ale co istotne – przedstawiciele Duplo Polska okazali się dla nas również dobrymi doradcami. Byliśmy więc zadowoleni z podejścia tego dostawcy do naszych potrzeb, kompleksowości usług, jaką nam przy tej okazji zaoferowano i jego elastyczności, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę”.

Obecnie Agencja Reklamowa Studio da Vinci odnotowuje szereg korzyści związanych ze swoimi ostatnimi inwestycjami – jej zyski wzrosły o około 20-30%, przyspieszyła realizację zleceń, a także reakcję na ewentualne w nich zmiany, zwiększyła wydajność i zredukowała koszty. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego kierunku rozwoju – podkreśla Tomasz Kucharczyk. – Podobnie rzecz się ma z zakupem falcerki Duplo. Obecnie najczęściej wykorzystujemy ją do produkcji zaproszeń, składnych wizytówek czy ulotek, które stanowią około 50% naszej produkcji. Maszyna spisuje się w tym zakresie doskonale – jest prosta i intuicyjna w obsłudze, co również pomagało nam w stawianiu pierwszych kroków w zakresie introligatorni. Obecnie radzimy z tym sobie bardzo dobrze, a to dzięki takiej, a nie innej maszynie. Nie wykluczamy więc w przyszłości kolejnych inwestycji w urządzenia Duplo, zwłaszcza że nasz rozwój znacząco w ostatnim czasie przyspieszył i przybywa nam stale zleceń”. 

Źródło: Duplo Polska Sp. z o.o.

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764