logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dąbrowska, Lindner oraz Rzeźnik dołączają do Amplifi Polska

  PR 20.10.2016, przeczytano 544 razy

Do Amplifi Polska, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączają Beata Dąbrowska jako Head of Invesment, Maja Lindner jako Media Business Intelligence Manager oraz Marcin Rzeźnik jako Multiscreen Invesment Manager.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dabrowska%2C-lindner-oraz-rzeznik-dolaczaja-do-amplifi-polska,30305,artykul.html

Beata Dąbrowska dołączyła do zespołu Amplifi Polska jako Head of Invesment. Do zakresu jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja strategii zakupu wszystkich mediów w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz rozwijanie produktów wspierających planowane i zakup mediów ze szczególnym uwzględnieniem mediów digital. Dąbrowska do Amplifi Polska przechodzi z USP zdrowie, gdzie przez ostatnie 4 lata pełniła funkcję Marketing Communicatin Managera. Wcześniej przez 11 lat związana była z Nestle gdzie jako Media & Advertising Production Manager oraz Brand Communication Development Manager odpowiadała za realizację strategii marketingowej i media. Beata będzie raportowała do Managing Direcotra Amplifi Polska, Arkadiusza Szulca.
  
Do zespołu Investment dołączył również Marcin Rzeźnik jako Multiscreen Invesment Manager. Przed dołączeniem do Amplifi Rrzeźnik przez 5 lat obejmował stanowisko Buying Managera w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Z branżą mediową związany jest od 2006 roku, swoją karierę zaczął w domu mediowym OMD.

W ramach rozwoju działu Media Business Intelligence do Amplifi dołączyła Maja Lindner. Maja ostatnie 8 lat swojej kariery spędziła pracując dla stacji telewizyjnych m.in. Telewizja Polska, FoX International Channels a ostatnio jako Manager Strategy & Business Development w Discovery Channel.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

Dodatkowe informacje:

Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764