logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dachser rozpoczyna współpracę z agencją Practum

  PR 12.01.2016, przeczytano 648 razy

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, powierzył działania wizerunkowe w Polsce agencji Practum Consulting. Będzie ona prowadzić PR korporacyjny i produktowy na rzecz Dachser oraz obsługiwać biuro prasowe operatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dachser-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-practum,27048,artykul.html

- W najbliższych miesiącach czekają nas nowe wyzwania biznesowe i wizerunkowe. Między innymi będziemy obchodzić ważny dla nas jubileusz 10-lecia istnienia Dachser w Polsce, zależy nam też na silnym wsparciu wizerunkowo-marketingowym naszych planów strategicznych na ten rok. Dachser jest bez wątpienia liderem jakości w zakresie obsługi logistycznej firm na całym świecie i mamy na tym polu istotne przewagi biznesowe, które chcemy skutecznie komunikować – komentuje Grzegorz Lichocik, prezes zarządu Dachser w Polsce.

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

Dodatkowe informacje:

Dachser jest jednym z wiodących operatorów logistycznych na świecie. Oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usług dodatkowych w dwóch obszarach biznesowych: Ofertę firmy uzupełniają kompleksowe rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej. Operator posiada własne struktury krajowe w 42 państwach i 437 lokalizacji na całym świecie, w których zatrudnia ponad 25 tys. pracowników i obsługuje rocznie około 74 mln przesyłek o łącznej wadze 35 mln ton.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764