logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dacre Montgomery w kampanii Reserved

  PR 23.03.2018, przeczytano 1971 razy
ilustracjastrzałka

Dacre Montgomery jest jak współczesny James Dean. Jego serialowa rola Billy’ego w drugiej części serialu „Stranger Things na długo zapada w pamięć. W tym sezonie partneruje Cindy Crawford w filmowej kampanii Reserved idealnie sprawdza się jako model najnowszej męskiej kolekcji marki . Przenikliwe spojrzenie łamiące niejedno serce wspaniale współgra z bielą t-shirtow i denimowych stylizacji. Współczesny buntownik bez powodu wciąż wybiera retro klimaty. Bo jego styl na zawsze pozostanie ponadczasowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dacre-montgomery-w-kampanii-reserved,35908,artykul.html

Męska kolekcja Reserved czerpie z amerykańskiej klasyki lat 50. Miejska klasyka w stylu retro to klucz najnowszej, męskiej linii marki .W roli głównej dżins - w nowych wariacjach. Dopasowane denimowe spodnie, białe T-shirty nawiązują do popularnej wówczas subkultury teddy boys. Z kolei krótkie kurtki, bluzki z golfem i long sleeve’y to inspiracja stylem ikony tamtych lat - Jamesa Deana. W kolekcji dominuje dżins - zwężane spodnie w odcieniu blue, te z ciemnego, granatowego denimu oraz białe spodnie – najmodniejsze tej wiosny. Co na górę? Po pierwsze równie śnieżnobiałe dżinsowe kurtki, ale z rockowymi przetarciami. Nowością są granatowe, koszulo - katany z białym szwem, przypominające te z dawnych warsztatów samochodowych.

Najnowsza kampania Reserved ma charakter retro. Klimat zdjęć i tło amerykańskich pustkowi przypomina kadry z najsłynniejszych filmów Jamesa Deana jak „Buntownik bez powodu” czy „Na wschód od Edenu”. W roli głównej zaś wystąpił Dacre Montgomery, utalentowany aktor młodego pokolenia. Perfekcyjnie współgrają ubranie, bohater i konwencja.

Źródło: Reserved

www.reserved.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych: spam - kryptoreklama na rzecz marki Reserved

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764