logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dagmara Rżyska w Euvic Digital

  PR 03.06.2024, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Dagmara Rżyska jako Head of Analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dagmara-rzyska-w-euvic-digital,404456,artykul.html

Do zadań Dagmary będzie należała przede wszystkim rozbudowa działu analityki media planningu, koordynacja współpracy z kluczowymi klientami oraz zarządzanie strategiami obecności marek online. 

- Dagmara to doświadczona specjalistka, która z sukcesami pracowała dla uznanych marek. Cieszymy się, że wzmocni nasz zespół - mówi Jakub Mazurkiewicz, COO w Euvic Digital. - Obecna strategia agencji zakłada stały rozwój kompetencji w obszarze analityki digital, dzięki czemu możemy skuteczniej planować media i optymalizować kampanie online dla naszych klientów. 

Dagmara specjalizuje się w kampaniach online i analityce internetowej. Z branżą digital marketingu związana jest od ponad 12 lat, a na co dzień odpowiadała za strategię obecności marek w internecie oraz realizację efektywnościowych kampanii online. Tworzyła kampanie m.in. dla: Żabka, Orange, Blik, a także branży deweloperskiej. Zanim zaczęła pracę w Euvic Digital pracowała dla Symetria UX. Dagmara często prowadziła szkolenia dla MŚP ze skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie oraz digital marketingu, była również wykładowczynią na Wyższej Szkole Bankowej. 

Źródło: Euvic Digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764